Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:362054
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma darbības teorētiskie aspekti    4
1.1.  Uzņēmējdarbības mērķis    4
1.2.  Tirgus pieprasījums    5
1.3.  Mārketings – iekšējā un ārējā vide    5
1.4.  Konkurence    7
1.5.  Prece    9
1.6.  Tīkla mārketings    10
1.7.  Personālvadības teorija un vēsture    12
2.  Restorāna tīkla SIA “SVP” salīdzinošs raksturojums    15
2.1.  Uzņēmuma vēsture    15
2.2.  Restorānu piedāvājuma raksturojums    16
2.3.  Uzņēmuma mērķi, misija, iekšējās kārtības noteikumi    19
2.4.  Restorānu personāla struktūra    20
2.5.  Motivācijas veids restorānos    25
2.6.  HACCP paškontroles sistēma restorānos    26
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
Extract

Secinājumi
1. Abi restorāni atrodas Vecrīgā, bet nav viens otram konkurenti, jo piedāvā atšķirīgu ēdienkarti un mērķēta uz dažādu auditoriju.
2. Restorāns „Sumo” un restorāns „Dada” piedāvā atlaides un dāvanu kartes. Restorānos darbojas tīkla „SVP” atlaižu karte.
3. Restorānā „Dada” darbojas arī Tirdzniecības Centra „Galerijas Centrs” atlaižu un dāvanu kartes.
4. Restorāniem atšķiras interjers – „Sumo” tas ir atturīgs un elegants, savukārt „Dada” interjers ir veidots dadaisma stilā.
5. Restorāni ir orientēti uz dažādu klientu loku – restorānā „Sumo” tie ir sabiedrībā pazīstami un turīgi cilvēki, kā arī biznesa un valdības pārstāvji, savukārt restorāna „Dada” – patstāvīgie klienti un Tirdzniecības Centra „Galerija Centrs” apmeklētāji vai vienkārši garām gājēji.
6. Restorāns „Sumo” ir tīklā viss dārgākais restorāns, jo ir augstāka līmeņa restorāns, bet restorāns „Dada” zemāka līmeņa, tāpēc cenas ir zemākas.
7. 2010. gada garumā visos tīkla restorānos katrā mēneša 10. datumā tiek svinēta firmas 10 gadu jubileja. Līdz ar to visos restorānos šajā datumā ir 50% atlaide.

Priekšlikumi
1. Nodrošināt katram jaunam darbiniekam apmācības kursus, lai restorānā būtu kompetenti darbinieki. Jāapmāca personāls ar profesionālo kursu palīdzību, iekļaujot darba līgumā noteikumu, ka apmācītajam darbiniekam ir jāatstrādā uzņēmumā noteikts laiks, kas nodrošinātu to, ka restorānā uz noteiktu laiku būs atbilstoši apmācīts darbinieks.
2. Nodrošināt darbiniekiem atbilstošu atalgojumu un izaugsmes iespējas, lai ieinteresētu darbiniekus un noturēt savā uzņēmumā, jo restorāna personāls sastāv pārsvara no jauniešiem, kas var izvēlēties darbu ārzemēs vai pie konkurenta, tikai algas lieluma vai pieredzes dēļ.
3. Lai samazinātu personāla mainību ir jādomā arī par darbinieku papildus motivāciju, autores prāt motivēt vajag ne tikai ar naudu, bet arī ar citām vērtībām, piemēram, ar veselības apdrošināšanas polisi, transporta izdevumu apmaksu un dzīvesvietas īres apmaksu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register