Research Papers
Business and Law
Economics
Rīgas populārāko picēriju mārketinga aktivitātes jauniešu...-
Rīgas populārāko picēriju mārketinga aktivitātes jauniešu auditorijai
Research Papers30 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga jēdziens, pamatelementi un koncepcijas | 6 |
1.1. | Mārketinga definīcija, būtība un mērķi | 6 |
1.2. | Mārketinga process | 7 |
1.3. | Mārketinga pamatelementi | 8 |
1.3.1. | Vēlmes, vajadzības un pieprasījums | 8 |
1.3.2. | Produkts un patērētāja vērtējums | 8 |
1.3.3. | Maiņa, darījums un tirgus | 9 |
1.4. | Mārketinga koncepcijas | 9 |
1.4.1. | Produkcijas koncepcija | 9 |
1.4.2. | Produkta un pārdošanas koncepcija | 10 |
1.4.3. | Pircēja un sociālā mārketinga koncepcija | 10 |
2. | Reklāma un reklāmas līdzekļi | 11 |
2.1. | Komercreklāma | 11 |
2.2. | Tiešais mārketings un tā priekšrocības | 11 |
2.3. | Reklāma internetā | 12 |
2.3.1. | Organiskā meklētājsistēmu optimizācija – SEO optimizācija | 12 |
2.3.2. | Adwords reklāma | 12 |
2.3.3. | Reklāma sociālajos tīklos | 13 |
3. | Mārketinga komunikācijas priekšrocības un nepilnības atkarībā no tā izplatīšanas vietas | 14 |
3.1. | Televīzija | 14 |
3.2. | Radio | 15 |
3.3. | Laikraksti | 15 |
4. | Interviju analīze | 17 |
5. | Aptaujas rezultātu analīze | 18 |
6. | Rīgas populārāko picēriju mārketinga aktivitāšu salīdzināšana | 19 |
Secinājumi un ieteikumi | 20 | |
Izmantotās literatūras saraksts un informācijas avoti | 21 | |
Pielikumi | 22 |
Secinājumi un ieteikumi
Izpētot zinātnisko literatūru par mārketingu un reklāmu, kā arī veicot aptauju un intervijas darba autors ir nonācis pie vairākiem secinājumiem:
1. Darba hipotēze ir apstiprinājusies, jo intervēto picēriju pārstāvji atzina, ka viņi neveic speciāli orientētu mārketingu uz jauniešu auditoriju.
2. Pētījuma daļas prognoze neapstiprinājās, jo jaunieši par svarīgāko iemeslu Rīgas picēriju izvēlē uzskata ēdiena kvalitāti.
3. Televīzija vairs nav dominējošā reklāmu izplatīšanas platforma, to aizstāj internets.
4. Lai reklāma sasniegtu plašāku auditoriju, to vislabāk ir izvietot sociālajos tīklos, kur cilvēki pavada ļoti lielu savas dienas daļu.
5. Jaunieši par efektīvākajiem mārketinga elementiem uzskata zemas cenas veidošanu.
6. Jaunieši vairāk vēlētos redzēt īpašos piedāvājumus un akcijas.
7. Jaunieši no picēriju puses sagaida vairāk konkursu, kuros var laimēt picērijas dāvanu kartes.
8. Pirms biznesa uzsākšanas ir jāizprot mārketinga jēdziens un būtība, vai vismaz jānoalgo speciālists, kas saprot šo darbības sfēru.
9. Picēriju uzņēmumiem ir svarīgi izmantot mārketingu, tāpēc ka tas balsta visu uzņēmuma darbību.
10. Lai gūtu lielāku peļņu un vairāk apmierinātu klientu vēlmes, picērijām ir jānodrošina produktu dažādība.
11. Jauniešu vērtējumā trīs labākās Rīgas picērijas ir “Picu darbnīca”, “Čili pica” un “Lulū pica”.
12. “Lulū pica” visaktīvāk veic mārketinga darbības salīdzinājumā ar pārējām Top 3 Rīgas picērijām, bet tās nav tik efektīgas kā “Picu darbnīcai” vai “Čili picai”.
…
Zinātniski pētnieciskais darbs par Rīgas populārāko picēriju mārketinga aktivitātēm jauniešu auditorijai. Šis darbs tikaizvirzīts rajona aizstāvēšanai, bet vajadzīgo vērtējumu nesaņēma.
Pielikumā 4 lpp. skenētas.
- Rīgas Fondu birža
-
Rīgas populārāko picēriju mārketinga aktivitātes jauniešu auditorijai
Research Papers30 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Rīgas transports
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Rīgas Fondu birža
Research Papers for secondary school10
-
Rīgas transports
Research Papers for secondary school17
-
Mārketinga plāns SIA “Agris”
Research Papers for secondary school17
-
Mārketinga izmaksas
Research Papers for secondary school11
-
Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi
Research Papers for secondary school9