Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:127370
 
Evaluation:
Published: 29.05.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mārketinga jēdziens, pamatelementi un koncepcijas    6
1.1.  Mārketinga definīcija, būtība un mērķi    6
1.2.  Mārketinga process    7
1.3.  Mārketinga pamatelementi    8
1.3.1.  Vēlmes, vajadzības un pieprasījums    8
1.3.2.  Produkts un patērētāja vērtējums    8
1.3.3.  Maiņa, darījums un tirgus    9
1.4.  Mārketinga koncepcijas    9
1.4.1.  Produkcijas koncepcija    9
1.4.2.  Produkta un pārdošanas koncepcija    10
1.4.3.  Pircēja un sociālā mārketinga koncepcija    10
2.  Reklāma un reklāmas līdzekļi    11
2.1.  Komercreklāma    11
2.2.  Tiešais mārketings un tā priekšrocības    11
2.3.  Reklāma internetā    12
2.3.1.  Organiskā meklētājsistēmu optimizācija – SEO optimizācija    12
2.3.2.  Adwords reklāma    12
2.3.3.  Reklāma sociālajos tīklos    13
3.  Mārketinga komunikācijas priekšrocības un nepilnības atkarībā no tā izplatīšanas vietas    14
3.1.  Televīzija    14
3.2.  Radio    15
3.3.  Laikraksti    15
4.  Interviju analīze    17
5.  Aptaujas rezultātu analīze    18
6.  Rīgas populārāko picēriju mārketinga aktivitāšu salīdzināšana    19
  Secinājumi un ieteikumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts un informācijas avoti    21
  Pielikumi    22
Extract

Secinājumi un ieteikumi
Izpētot zinātnisko literatūru par mārketingu un reklāmu, kā arī veicot aptauju un intervijas darba autors ir nonācis pie vairākiem secinājumiem:
1. Darba hipotēze ir apstiprinājusies, jo intervēto picēriju pārstāvji atzina, ka viņi neveic speciāli orientētu mārketingu uz jauniešu auditoriju.
2. Pētījuma daļas prognoze neapstiprinājās, jo jaunieši par svarīgāko iemeslu Rīgas picēriju izvēlē uzskata ēdiena kvalitāti.
3. Televīzija vairs nav dominējošā reklāmu izplatīšanas platforma, to aizstāj internets.
4. Lai reklāma sasniegtu plašāku auditoriju, to vislabāk ir izvietot sociālajos tīklos, kur cilvēki pavada ļoti lielu savas dienas daļu.
5. Jaunieši par efektīvākajiem mārketinga elementiem uzskata zemas cenas veidošanu.
6. Jaunieši vairāk vēlētos redzēt īpašos piedāvājumus un akcijas.
7. Jaunieši no picēriju puses sagaida vairāk konkursu, kuros var laimēt picērijas dāvanu kartes.
8. Pirms biznesa uzsākšanas ir jāizprot mārketinga jēdziens un būtība, vai vismaz jānoalgo speciālists, kas saprot šo darbības sfēru.
9. Picēriju uzņēmumiem ir svarīgi izmantot mārketingu, tāpēc ka tas balsta visu uzņēmuma darbību.
10. Lai gūtu lielāku peļņu un vairāk apmierinātu klientu vēlmes, picērijām ir jānodrošina produktu dažādība.
11. Jauniešu vērtējumā trīs labākās Rīgas picērijas ir “Picu darbnīca”, “Čili pica” un “Lulū pica”.
12. “Lulū pica” visaktīvāk veic mārketinga darbības salīdzinājumā ar pārējām Top 3 Rīgas picērijām, bet tās nav tik efektīgas kā “Picu darbnīcai” vai “Čili picai”.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1372754
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register