Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:924371
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Grafiks rāda, kāda ir segmentācijas mainīgo lielumu hierarhija, veicot tirgus segmentāciju. Galvenais mainīgais faktors ir akadēmiskās intereses. Ir acīmredzami, ka cilvēkiem, neatkarīgi no pārējiem faktoriem, galvenais faktors, izvēloties izglītību ir to akadēmiskās intereses. Tādēļ, jebkāda segmentēšana, mērķtirgus atrašanai, vai studiju programmas izstrādē (produkta) un virzīšanā, sākumā ir jādomā, ka potenciālajam studentam ir jābūt interese šajā priekšmetā (mehānika, robottehnika, uzņēmumu vadīšana, ķīmija utt.)
Pēc tam, kad ir veikta sākotnēja segmentācija pēc interesēm, ir jāsegmentē pēc 2. līmeņa mainīgajiem. Ārzemju studentu programmas angļu valodā tiek atdalītas no vietējiem studentiem domātām programmām šajā līmenī. Budžeta programmas, budžeta studentiem tiek atdalītas no executive MBA programmām šajā līmenī. Bakalaura programmas no maģistru un doktoru programmām.
Trešais segmentēšanas līmenis ir viszemākais un, iespējams, lieks. Taču, tik un tā, dažas programmas ir iespējams, pēc tam, kad ir veikta segmentācija 1. un 2. līmenī, vēl speciāli virzīt kādā no minētiem mainīgajiem atdalītā segmentā.
Tādēļ dažādie mērķtirgi, kurus tēmēt vajadzētu RTU, tiek noteikti pēc sekojošās shēmas:
1)Noteiktas objektu akadēmiskās intereses (kura fakultāte? Vai vispār interesē mācības?)
2)Noteikts vai students ir vietējais vai ārzemnieks (angļu valodas programma, vai latviešu, vai angļu valodas programma vietējam studentam); tiek noteikts izglītības līmenis (vai ir nepieciešama bak., mag., vai doc. programma?) un maksātspēja (cik daudz var prasīt par pakalpojumu?)…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1116304
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register