Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329656
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  LITERATŪRAS APSKATS   
1.1.  Sporta stundas raksturojums   
1.2.  Ritmiskās vingrošanas nodarbību raksturojums   
1.3.  Jauniešu organisma funkcionalitātes īpatnības   
1.4.  Meiteņu organisma funkcionālās īpatnības slodzēs   
1.5.  Ritmiskās vingrošanas jēdziens   
1.6.  Pusaudžu (14 - 15 g.v.) anatomiski fizioloģiskais raksturojums   
1.6.1.  Pusaudžu anatomiski fizioloģiskais un psiholoģiskais raksturojums   
1.6.2.  Pamatskolas fiziskās audzināšanas standarta raksturojums un ieskaišu prasības 9.klases skolēniem   
1.7.  Galveno fizisko īpašību spēka, ātruma, lokanības un izturības attīstīšana pamatskolā   
1.9.  Ritmiskā vingrošana un ar to saistītās aktivitātes   
2.  DARBA UZDEVUMI, PĒTĪŠANAS METODES, PĒTĪJUMU ORGANIZĀCIJA   
2.1.  Darba uzdevumi   
2.2.  Pētījuma metodes   
2.2.1.  Kontrolvingrinājumi   
2.2.2.  Anketēšana   
2.2.3.  Grafiski analītiskā statistika   
2.3.  Pētījuma organizēšana   
3.  IEGŪTIE REZULTĀTI UN TO ANALĪZE   
3.1.  Ritmiskas vingrošanas mērķis, uzdevumi, līdzekļi   
3.1.1.  Ritmiskas vingrošanas kompleksu sastādīšana   
3.1.2.  Slodzes regulēšana   
3.1.3.  Ritmiskās vingrošanas raksturojums un nepieciešamība   
3.1.4.  Ritmiskās vingrošanas iedarbība uz organismu   
3.2.  Vingrojumu komplekss   
3.3.  Iegūto rezultātu analīze   
  SECINĀJUMI   
  PRIEKŠLIKUMI   
  LITERATŪRAS SARAKSTS   
  KOPSAVILKUMS   
Extract

Šobrīd vispārējās izglītības visu posmu ietvaros tiek meklēti ceļi efektīvākam bērnu, pusaudžu un jauniešu personības pilnveides procesam. Ritmika kā nozīmīga muzikālās audzināšanas sastāvdaļa ir viens no šādiem pasaules un sevis izzināšanas veidiem.
Ritmikas mācības vai tās elementu loma un uzdevumi katrā izglītības posmā ir dažādi, taču kopējs ir mērķis - rast bērniem, pusaudžiem un jauniešiem iespēju izjust personīgu gandarījumu, emocionālu un estētisku pārdzīvojumu, darbojoties skaņu un kustību pasaulē, sniegt viņiem iespēju atklāt dažādus sevis pašizpausmes veidus.
Ritmika kā mūzikas pedagoģijas sastāvdaļa ir mācība par mūzikas un kustības vienotības mijsakarībām. Tā ir vingrinājumu sistēma muzikālās dzirdes un ritma izjūtas izkopšanai, kas balstās uz:
1.sociālās un individuālās apziņas, t.i. cilvēku interešu un vajadzību apmierināšanu;
2.uz skolotāja personības profesionālo īpašību attīstīšanu;
3.izmaiņām apziņā, kas nodrošina bērniem, pusaudžiem un jauniešiem sasniegt labus rezultātus un risinājumus kreatīvo spēju attīstībā.
Efektīvai darbībai ritmikas jomā vajadzīgi kvalificēti ritmikas skolotāji, kas pārdomāti un mērķtiecīgi veiktu audzināšanu kopumā un virzītu šo procesu atbilstoši mūsdienu sabiedrības vajadzībām, un kas labi pārzinātu gan personības anatomijas un fizioloģijas pamatus, gan specifiskās mūzikas izjūtas un uztveres spējas un zinātu, kā realizēt ritmikas mācību mērķus un uzdevumus.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1180709
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register