Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:767573
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērna radošās darbības jēdziena izpēte pedagoģiski psiholoģiskajā literatūrā    5
1.1.  Bērnu radošā darbība 6 – 7 gadu vecumā    5
1.2.  Radošās darbības uzbūve un galvenie posmi    8
1.3.  Personības psihes struktūras un radošās darbības mijiedarbība    10
2.  Rotaļas izmantošanas iespējas pirmskolā    11
2.1.  Rotaļa un bērna attīstība    13
2.2.  Simboliski radošā rotaļa    15
3.  Bērnu aptauja par rotaļām un rotaļlietām    17
4.  Rotaļas ar noteikumiem    21
4.1.  Rotaļas starp radošajām rotaļām un rotaļām ar noteikumiem    23
  Secinājumi    25
  Literatūras saraksts    26
  Anotāciija    27
  Pielikums    29
Extract

Secinājumi.
Bērniem patīk rotaļāties kopā, pie tam uzreiz var strādāt vairāki ārsti un māsiņas. Patīkami vērot kā bērni saspēlējas savā starpā, ir izpalīdzīgi, labprāt uzņemas arī pacientu lomu un neliedz savam ārstam ņemt analīzes, šajā rotaļā rodas pozitīvas emocijas. Kādam varbūt pat pazudīs nepatika iet pie ārsta. Radošā darbība un iztēle parādās rotaļas gaitā, izdomājot ;arsta darbības un tekstu.
Tādā veidā šī lomu rotaļa tiek papildināta ar rakstīšanas un lasīšanas prasmju attīstību.

Secinājumi.
1. Bērna radošo darbību veicina atbilstoši viņa fizisko attīstību un vecumposmu īpatnībām.
2. Lai veicinātu bērna radošo darbību, jābūt motivācijai, radot domāšanu, radošumu, attīstot oriģinalitāti.
3. Skolotājam jāvadās pēc katra bērna individuālajām īpatnībām, radot tam vajadzīgo gaisotni.
4. Bērna radošuma veidošanā savu vietu ieņem vide, ģimene un pieredze.
5. Bērnam rotaļa dod iespēju pilnveidot un attīstīt sociālās prasmes, pozitīvas emocijas un attiecības ar vienaudžiem.
6. Radoša rotaļa dod iespēju bērnam patstāvīgi domāt, pieņemt lēmumu.
7. Rotaļa dod bērnam izpausties.
8. Paveiktā darba rezultātā, secinām, ka izvirzītā hipotēze – izmantojot bērnu interesi saistošas rotaļas, veicinām bērna radošo darbību, ir pierādīta, izvirzītais mērķis sasniegts un pētījuma uzdevumi izpildīti.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1334603
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register