Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:302401
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izglītības alternatīvās teorijas un to pamatlicēji    4
2.  Rūdolfa Šteinera biogrāfija    6
3.  Valdorfpedagoģijas rašanās un attīstība    7
4.  Galvenie antropozofiskās pedagoģijas principi    9
5.  Valdorfskolu izplatība pasaulē    10
6.  Valdorfskolu darbības galvenie principi    11
7.  Skolotāja darba sistēma klasē    12
8.  Skolēnu attīstības līmeņa novērtēšana    13
  Nobeigums    14
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

Šodien pasaulē pastāv ļoti daudz dažādu viedokļu par bērnu izglītošanas un audzināšanas metodēm. Izglītības process mainās ļoti ātri, vecākiem, kuriem nav augstākās pedagoģiskās izglītības, ir ļoti grūti orientēties un izvēlēties labāko.
Vienām patiek valsts skola, otrām nē, un citādi. Viens uzskata, ka pirmsskolas izglītība ir obligāta, otrs to kategoriski noliedz. Cik cilvēku, tik daudz arī ir viedokļu.
No mana uzskata par tradicionālajām izglītības un audzināšanas teorijām ir runāts ļoti daudz. Bet ne katrs cilvēks ir dzirdējis par izglītības alternatīvajām teorijām.
Manuprāt, tas ir interesanta tēma un tieši tāpēc es izvēlējos sava referāta tematam Rūdolfa Šteinera valdorfskolas koncepciju.
Referāta mērķis – izskatīt, kas ir antropozofia un valdorfskolas, pievērst uzmanību oriģināliem, netradicionāliem uzskatiem un bērnu izglītību un audzināšanu.
Ar vārdkopu izglītības alternatīvās teorijas apzīmē vairāku tādu personību devumu pedagoģijā, kuru raksturo kā oriģinālu, vispārnozīmīgu Eiropas un par Pasaules līmenī.
Par tādām izcilām personībām vispirms uzskata Rudolfu Šteineru, Mariju Montesori, Frīdrihu Frēbelu, Georgu Keršenšteineru.
Izglītības alternatīvās teorijas atšķiras no citām pedagoģijas teorijām ar to, kā tajos tiek iztirzātas teorijas un prakses līmenī un tādējādi dod vienotu sistemātisku priekšstatu. Pakāpeniski izglītības alternatīvās teorijām pievēršas arvien vairāk pedagogu un citu ieinteresētu un arī atklāj to dziļākus slāņus.
Visās izglītības alternatīvās teorijas savā laikā bija novitātes, un tām ir bijuši dažādi nosaukumi, izceļot galveno domu.
F.Frēbels ar audzināšanu tiecās aptvert visus bērnudārza vecuma bērnus. Viņa mācībai ir izkopts, reliģijas filozofijā dibināts teorētiskais pamats, un tādēļ tā atbilst izglītības kristīgajai paradigmai un ir koncepcija.
M.Montesori radīja jaunu prasi, tādēļ to visi bieži raksturoja, kā Montesori metodi. Lai gan uzskata, ka viņas mā0cībai ir vāji izstrādāta un laika gaitā pakāpeniski uz atšķirīgiem uzskatiem pamatota teorija, tomēr pamatā viņas mācība atbilst izglītības naturālajai paradigmai un dabatbilstības principam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1180800
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register