Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458745
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Ekskursijas teorētiskais pamatojums    6
1.1.  Ekskursijas jēdziens, klasifikācija un funkcijas    6
1.2.  Normatīvie akti    7
1.2.1.  Tūrisma likums    7
1.2.2.  MK noteikumi "Kārtība, kādā nodrošināma izglītojamo drošība izglītības iestādēs un to organizētajos pasākumos"    8
1.2.3.  Likums par īpaši aizsargājamām teritorijām    8
1.3.  Ekskursiju dabā nozīme personības veidošanā    10
1.4.  Dalībnieku un organizatoru drošība    11
1.5.  Ekskursiju un pārgājienu organizēšanas kārtība    12
1.6.  Ekskursijas inventārs    13
1.7.  Ekskursijas vērtēšana    14
2.  Ekskursijas vietas raksturojums    15
2.1.  Tērvetes kultūrvēsturiskais raksturojums    15
2.2.  Tērvetes ģeogrāfiskais raksturojums    16
2.3.  Tērvetes sociālās vides raksturojums    18
2.4.  Tērvetes dabas resursu raksturojums    19
2.4.1.  Virszemes ūdeņi    20
2.4.2.  Ūdenstilpes    21
2.4.3.  Pazemes ūdeņi    21
2.4.4.  Termālie pazemes ūdeņi    21
2.4.5.  Meži un purvāji    21
2.4.6.  Purvāji un mitrāji    22
2.4.7.  Aizsargājamās dabas teritorijas    22
2.4.8.  Biotopi un dendroloģiskie objekti    22
2.4.9.  Īpaši aizsargājamie ģeoloģiskie un ģeomorfoloģiskie objekti    23
2.5.  Tērvetes antropogēno resursu raksturojums    23
2.6.  Vietas karte    25
3.  Dalībnieku kontingenta raksturojums    26
3.1.  Ekskursijas dalībnieku nodarbošanās raksturojums    26
3.2.  Otrās bērnības vecumposma fizioloģiskais raksturojums    26
3.3.  Otrās bērnības vecumposma psiholoģiskais un pedagoģiskais raksturojums    29
4.  Projekts    33
4.1.  Projekta titullapa    33
4.2.  Projekta saturs    34
4.3.  Projekta kopsavilkums    35
4.4.  Projekta ievads    35
4.5.  Projekta nepieciešamības pamatojums    36
4.6.  Projekta mērķi un uzdevumi    36
4.7.  Projekta sagatavošanas un realizācijas gaitas plānojums    36
4.8.  Projekta izvērtējums    37
4.9.  Projekta budžets    37
5.  Projekta publicitāte    38
6.  Projekta analīze    39
6.1.  Ekskursijas norise    39
6.2.  Ekskursijas dalībnieku vērtējums    41
6.3.  Ekskursija vērtējums pa posmiem    43
6.4.  Diplomprojekta pašvērtējums    44
  Izmantotā literatūra    45
Extract

6.3. Ekskursija vērtējums pa posmiem
Sagatavošanas posms – tika izstrādāts projekts, ekskursijas plāns, ievākta informācija par Tērvetes dabas parku, apzinātas autobusu cenas un aprēķinātas aptuvenās ekskursijas izmaksas. Devos arī ekspedīcijas braucienā, izstaigāju parku, ievācu informāciju no parkā esošajiem dzīviem tēliem, jo mūsu ekskursija laikā dzīvie tēli būs devušies ziemas miegā līdz pavasarim. Grūtības sagādāja neliela autobusa īre par saprātīgu cenu, jo lētāk ir doties ekskursijā ar lielāku autobusu.
Realizācijas posms – ļoti palīdzēja ekspedīcijas brauciens un precīzā laika saplānošana. Pasākums noritēja veiksmīgi bez starpgadījumiem. Skolēni bija atraktīvi un atsaucīgi. Neskatoties uz rudenīgiem laikapstākļiem, lietus nelija un starp mākoņiem uzspīdēja saule.
Pēc realizācijas posms – apkopoju anketas un sagatavoju prezentāciju bērnu vecākiem. Prezentācija notika decembrī vecāku sapulcē. Apkopoju arī bērnu radošos darbus un zīmējumus, ko izmantoju savā darbā.
Citiem aktīvā tūrisma un rekreācijas speciālistiem iesaku nebaidīties uzdrīkstēties, jo nekļūdās tikai tas, kas neko nedara. Izvērtējot budžetu vajadzētu pievērst uzmanību dalības maksai, jo katrs sīkums un Jūsu garīgais ieguldījums maksā naudu.

6.4. Diplomprojekta pašvērtējums
Savu darbu vērtēju pozitīvi. Ekskursijas mērķi un uzdevumi tika veikti. Bērniem pārvietojoties, pa reljefainu apvidu bija fiziska slodze. Staigājot pa dabas parku, viņi guva estētisku baudu un emocionālu pārdzīvojumu. Veicot kopīgos uzdevumus, nostiprinājās draudzīgās saites bērnu starpā. Apceļojot Latviju iepazinās ar Nacionāliem dārgumiem, kas māca bērniem būt piederīgiem savai Valstij un atbildīgiem dabas saudzēšanā.
Rakstot darbu iepazinos ar dažādiem likumiem un normatīvajiem aktiem. Lasīju speciālo literatūru gan grāmatās, gan tiešsaistes, ko izmantoju arī savā darbā. Izmantoju arī fotogrāfijas un mācību pierakstus no personīgā arhīva.
Savu darbu vērtēju 8 ballēs.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register