Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:945538
 
Evaluation:
Published: 29.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TIRGUS IETILPĪBA    4
1.1.  Tirgus augšanas temps un potenciāls    4
1.2.  Pieprasījuma cikliskums    5
2.  MAIZES CENA    6
3.  KONKURENCE    7
3.1.  Vienlīdzīgu konkurentu esamība    7
3.2.  Jaunu uzņēmumu ieejas/izejas grūtības nozarē    7
4.  RUDZU MAIZES SORTIMENTS    8
4.1.  A/S Latvijas maiznieks piedāvātais rudzu maizes sortiments    8
4.2.  A/S Hanzas maiznīca piedāvātais rudzu maizes sortiments    9
4.3.  SIA Lāči piedāvātais rudzu maizes sortiments    9
4.4.  SIA “Maiznīca Liepkalni” piedāvātais rudzu maizes sortiments    10
4.5.  Preču- aizstājēju esamība    11
5.  APTAUJA PAR RUDZU MAIZI    13
  SECINĀJUMI    17
  LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Extract

5. APTAUJA PAR RUDZU MAIZI
Lai izvērtētu patērētāju viedokli tika izmantota aptaujas metode (anketēšana). Šī metode tika izvēlēta, jo bija nepieciešams iegūt pamatotas atbildes uz interesējošiem jautājumiem. Šī metode ir ātri veicama, aptver lielu cilvēku skaitu un elastību.
Šis metodes vispārlietojamību nosaka informācijas iegūšana no aptaujāto kopuma vienā laika vienībā, aptaujas ceļā iegūtās informācijas lielās formalizācijas iespējas un iespēja kvantitatīvi apstrādāt šo informāciju. Aptaujas metodes specifika izpaužas tādējādi, ka informācijas avots šajā gadījumā ir indivīda vārdiskais (verbālais) paziņojums. Aptauja ir sociālās pirminformācijas iegūšanas metode. Šī metode ietver sevī tiešu (intervēšana) vai arī pastiprinātu (anketēšana) pētnieka (aptaujātāja) un respondenta (aptaujājamā) sociāli psiholoģisko mijiedarbību. Mijiedarbība ir galvenā aptaujas metodes pazīme, kas lielā mērā nosaka gūstamās informācijas kvalitāti. (Socioloģisko pētījumu metodoloģija, 1981).
Aptaujas anketa tika izsūtīta 25 interneta lietotājiem ar dažādu interneta portālu palīdzību, taču aizpildīja tikai 15 respondenti. No 15 respondentiem anketu aizpildīja 6 vīrieši un 9 sievietes, vidējais respondentu vecums ir 25 gadi. Jaunieši, īpaši sievietes, bija atsaucīgi anketas aizpildīšanā, salīdzinot ar vecākās paaudzes cilvēkiem. Aptaujas anketu aizpildīja 15 respondenti laika gaitā no 19. oktobra līdz 21.oktobrim.
Pēc aptaujas rezultātu apstrādes var iegūt pamatotas atbildes uz interesējošiem jautājumiem un, gadījumā, ja respondentu skaits ir pietiekami liels, attiecināt iegūtos datus uz visu mērķauditoriju (Praude, 2011).
Vispirms tika noskaidrots cik bieži patērētāji pērk rudzu maizi (5.1.att.)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register