Šo tematu es izvēlējos tādēļ, ka Latvijā arvien straujāk attīstās uzņēmējdarbība un visas lielās kompānijas, kas Latvijā ir tagad, var doties iekarot Eiropas un citu pasaules valstu tirgus. Tādēļ, katrai sevi cienošai un attīstīties gribošai kompānijai ir jābūt maksimāli saliedētai un visiem tās darbiniekiem jābūt informētiem par notiekošo firmā. Ir jāzina, kādi ir plāni uz nākotni, projekti, lai arī viņi spētu piedalīties lēmumu pieņemšanā un izteikt savu viedokli. Bet daudziem netiek dota tāda iespēja no vadības puses. Tādēļ darbinieki sāk izplatīt informāciju savā starpā. Baumu telegrāfs var būt pozitīvs un stimulēt gan darbinieku, gan vadības darbību, bet dažreiz situācija var būt nepatīkama, jo kāds aiz dusmām vai naida pret firmas vadību var sākt izplatīt nepatiesas ziņas un graut kompānijas prestižu. Un tādēļ es uzskatu, ka katrā kompānijā ir jābūt PR nodaļai, kas jebkurā gadījumā spētu un mācētu rīkoties. Mazināt vai likvidēt baumas, kuras grauj firmas imidžu.
Mērķis – izzināt PR popularitāti Latvijā un uzzināt cik populāras ir organizāciju publikācijas uzņēmumos. Cik PR joma ir attīstīta? Kuri MSL ir efektīvāki - kontrolējamie vai nekontrolējamie. Apkopojot un analizējot materiālus izveidot secinājumus. …