Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:945877
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Rakstītais vārds    6
1.1  Organizāciju publikācijas    7
1.1.1  Ziņu biļetens    10
1.1.2  Brošūras un bukleti    11
1.1.3  Informatīvās lapas    13
1.1.4  Uzņēmuma laikraksts    14
1.2  Vēstules    17
1.3  Pievienojumi un pielikumi    18
1.4  Ziņojumu dēļi    19
2.  Runātais vārds    20
2.1  Baumu telegrāfs un kā ar to cīnīties    21
3.  Zinātniski pētnieciskā daļa    24
3.1  Brošūras un bukleti ir populārāki par uzņēmuma laikrakstu    24
3.2  Pētījums par baumu telegrāfu    26
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Kopsavilkums    29
  Saīsinājumu saraksts    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
  Pielikums    32
Extract

Šo tematu es izvēlējos tādēļ, ka Latvijā arvien straujāk attīstās uzņēmējdarbība un visas lielās kompānijas, kas Latvijā ir tagad, var doties iekarot Eiropas un citu pasaules valstu tirgus. Tādēļ, katrai sevi cienošai un attīstīties gribošai kompānijai ir jābūt maksimāli saliedētai un visiem tās darbiniekiem jābūt informētiem par notiekošo firmā. Ir jāzina, kādi ir plāni uz nākotni, projekti, lai arī viņi spētu piedalīties lēmumu pieņemšanā un izteikt savu viedokli. Bet daudziem netiek dota tāda iespēja no vadības puses. Tādēļ darbinieki sāk izplatīt informāciju savā starpā. Baumu telegrāfs var būt pozitīvs un stimulēt gan darbinieku, gan vadības darbību, bet dažreiz situācija var būt nepatīkama, jo kāds aiz dusmām vai naida pret firmas vadību var sākt izplatīt nepatiesas ziņas un graut kompānijas prestižu. Un tādēļ es uzskatu, ka katrā kompānijā ir jābūt PR nodaļai, kas jebkurā gadījumā spētu un mācētu rīkoties. Mazināt vai likvidēt baumas, kuras grauj firmas imidžu.
Mērķis – izzināt PR popularitāti Latvijā un uzzināt cik populāras ir organizāciju publikācijas uzņēmumos. Cik PR joma ir attīstīta? Kuri MSL ir efektīvāki - kontrolējamie vai nekontrolējamie. Apkopojot un analizējot materiālus izveidot secinājumus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register