Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:289922
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.07.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Individuālisma jēdziena attīstība    4
2.  Piemēri indivīda un sabiedrības interešu konfliktam    6
3.  Komunikācijas problēmas individualizētā sabiedrībā, kopsavilkums un secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Specifisku mediju izmantošana
Par ierastu ikdienas praksi ir kļuvis, ka dažādas, gan sabiedriskās, gan privātās iestādes komunicē ar cilvēkiem izmantojot dažādas mediju platformas. Piemēram, saistībā ar referātā analizēto tēmu par pensiju uzkrājumu veidošanu, Twitter platformā komunicē gan atsevišķas bankas (Swedbank, Citadele, SEB, Luminor u.c.), gan valsts iestādes (VSAA, Latvijas Banka u.c.)
Swedbank Latvija ir izveidojusi podkāstu sēriju Tērējam gudri, kur, līdztekus citiem jautājumiem, plaši analizē arī ar pensiju uzkrājumiem saistītus jautājumus (Tērējam gudri, 2020). Tiesa gan, lai gan tur pieejamais saturs ir kvalitatīvs un informējošs, tas ir sasniedzis ļoti mazu auditoriju – pusotra gada laika šo podkāstu noklausījušies vien nepilni 500 klausītāji. Tas varētu liecināt, ka, iespējams, svarīgs ir ne tikai pasniegšanas veids, bet arī tas, kā mērķauditorija uztver ziņojuma sūtītāju. Piemēram, Swedbank podkāsts varētu tikt uztverts kā reklāma, kas nerada potenciālajai auditorijai vēlmi to noklausīties.
Lai sasniegtu indivīdu, jābūt tur, kur viņš ir, bet arī viņš jāieintriģē. Svarīgs ir gan kvalitatīvs saturs, gan tā pasniegšanas veids. Masu komunikācija globalizētā vidē kļūst par individualizētu masu komunikāciju. Ilgtermiņā kādas lietas iespējams mainīt caur izglītību (piemēram, jau skolēniem stāstot par ilgtspējas un zaļā dzīvesveida nozīmi), bet lai sasniegtu mērķauditoriju ātrāk, nepieciešams izmantot vairākus pieejamos kanālus.
Tas noved mūs pie galvenā secinājuma, ka mainoties sabiedrībai, mainās arī indivīda loma tajā un mainās veidi, kā sabiedrība var komunicēt ar indivīdu. Metodes, kas strādājušas iepriekš, vairs var nebūt noderīgas. Dažādām interešu grupām, veicinot savu interešu aizstāvību, jāmeklē arvien jauni kanāli, kā sasniegt indivīdu un veicināt pārmaiņas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1392526
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register