Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:862848
 
Evaluation:
Published: 18.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Sabiedrisko attiecību speciālists   
1.1.  Sabiedrisko attiecību speciālista darba pienākumi   
1.2.  Sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas   
1.3.  Sabiedrisko attiecību speciālista noteikumi   
1.4.  Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi   
1.5.  Sabiedrisko attiecību speciālista padomi   
2.  Masu mediji   
2.1.  Laikraksti   
2.2.  Žurnāli   
2.3.  Televīzija   
2.4.  Radio   
3.  Sabiedrisko attiecību speciālista principi ar masu medijiem   
3.1.  Masu saziņu līdzekļu iezīmes   
3.2.  Noteikumi darbam ar presi   
3.3.  Rakstiskā taktika   
3.4.  Mutvārdu metodes   
4.  Sabiedrisko attiecību speciālista veidošanās metodes   
4.1.  Laikrakstos vai žurnālos   
4.2.  Televīzijā   
5.  Mediju principi ar sabiedrisko attiecību speciālistiem   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Laiku gaitā izveidojies uzskats, ka uzņēmumu attiecības ar medijiem ir naidīgas. Tas ir radies dēļ privātuma, ko kompānijas agrāk uzskatīja par galveno. Viņiem svarīgi bija tas, ka neviens nejaucas viņu darīšanās. Šo uzskatu izmainīja likumu maiņa attiecībā uz sabiedriskajām organizācijām, tas, ka ir jāsniedz, jāpublicē noteikta informācija sabiedrībai. Tika radīta lielāka sabiedrības un mediju interese par biznesu.
Kā arī pastāv uzskats – jo sliktāka ziņa par uzņēmumu vai kādu indivīdu no tās, jo lielāka uzmanība tiks pievērsta no mediju puses. Tādēļ radies priekšstats, ka mediji uzņēmumam var nodarīt tikai kaitējumu, nevis palīdzēt tā darbībā.
Būtiski ir apzināties, ka attiecības ar medijiem ir svarīgas un tās var palīdzēt uzņēmumam tādēļ ir svarīgi, ka šīs attiecības tiek veidotas pareizi. Šādu labāku attiecību izveide nozīmē to, ka kādam no kompānijas ir jāvelta laiks, lai veidotu attiecības ar “pareizajiem” cilvēkiem. Bieži vien šis uzdevums uzņēmumos tiek nodots zemākās pakāpes darbiniekiem vai tas tiek uzdots kā uzdevums sabiedrisko attiecību konsultantu firmai. Šīm attiecībām ir jāpievērš nopietna uzmanība un jāpārzina dažādas taktikas un metodes kā tās veidot.
Lai skatītu sabiedrisko attiecību attiecības un darbības principus ar plašsaziņas līdzekļiem, ir nepieciešams, pirmkārt, apskatīt to, kas ir sabiedrisko attiecību speciālists, kādi ir viņa pienākumi, funkcijas, kādi noteikumi viņiem jāievēro un pēc kādiem principiem jāvadās. Otrkārt, jāapskata plašsaziņas līdzekļu iedalījums un to specifika. Treškārt, jāaplūko sabiedrisko attiecību speciālistu principi, kas jāievēro darbā ar masu medijiem. Visbeidzot, aplūkojam sabiedrisko attiecību veidošanās metodes šajos plašsaziņas līdzekļos.(1)…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register