Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,52 (13%)
Discounted price*:
3,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:697040
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2007.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Integrētās marketinga komunikācijas    4
  Stratēģija    5
  Sabiedrisko attiecību mērķauditorija    8
  Sabiedrisko attiecību vieta vadības sistēmā    11
  Uzņēmuma tēls    13
  Uzņēmuma stils    14
  Imidžs    16
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp uzņēmumu un tam apkārt esošo sabiedrību. Lai jebkurš uzņēmums spētu veiksmīgi darboties, tā vadībai jāņem vērā gan savu darbinieku domas un noskaņojums, gan arī cilvēku domas un noskaņojums, no kā šis uzņēmums lielā mērā ir atkarīgs.
PR- tas ir uzņēmuma reputācijas vadīšana. Marketings veido tirgu precēm un pakalpojumiem, bet PR nodrošina labvēlīgu atmosfēru, kurā darbojas kompānija. PR darbības rezultātā tiek veidots uzņēmuma imidžs, veidojas noteikta sabiedrības attieksme.
Sabiedrisko attiecību stratēģijas veidošana un īstenošana, kas ietver gan uzņēmuma iekšējās un ārējās vides izpēti, gan tā vēlamā tēla veidošanu un dizaina radīšanu, gan personāla apmācību un patstāvīgu tā kvalitātes uzturēšanu, gan sabiedrībai sniedzamo ziņojumu plānošanu, radīšanu un izplatīšanu atbilstīgi katras mērķauditorijas vajadzībām un šā visa procesa novērtēšanu un uzlabošanu prasa ārkārtīgi daudz laika un pūļu, kas tieši veido šī darbību kompleksa izmaksas.
Uzņēmuma komunikācijas partneri vienmēr ir cilvēki ar dažādām vēlmēm un cerībām attiecībā uz komunikāciju. Mērķgrupas ir saistītas ar uzņēmumu un atšķiras savā starpā vēlmju un cerību ziņā attiecībā uz komunikāciju. Auditorija ir galvenais elements jebkurā sabiedrisko attiecību programmā, jo ar cilvēku iespējams runāt efektīvi tikai tad, ja par sarunu biedru ir uzzināts pēc iespējas vairāk.
Uzņēmuma tēls ir pazīmju kopums, ar kuru palīdzību uzņēmums, tā sniegtie pakalpojumi, produkti vai tajā strādājošie darbinieki tiek atpazīti. Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot un sistemātiski attīstīt uzņēmuma imidžu. Imidžs ietver sevī mērķgrupu subjektīvu vērtējumu par to, vai kādā mērā uzņēmums ir piemērots, lai īpašā veidā izpildītu viņu vēlmes un cerības.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sabierisko attiecību loma firmas stratēģijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/697040

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register