Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361699
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Sadales loģistika    3
1.  Sadales kanāli    4
2.  Sadales kanālu darbības izveidošana    7
3.  Sadales kanālu vadīšana    10
  Izmantotie avoti    12
Extract

Sadales loģistika ir viena no loģistikas funkcijām, gatavās produktu plūsmas sadale un realizācijas stadija ir sadales loģistikas objekts. Sadales loģistika ir savstarpēji saistītas loģistikas darbības gatavās produkcijas virzīšanai no ražotāja līdz patērētājam (starpnieki vai galējie patērētāji), lai īstenotu uzņēmuma un patērētāju mērķus.
Sadales loģistika atrodas mikroloģistikas sistēmā kā ārējā loģistikas sistēma. Mikroloģistikas sistēma ir loģistikas sistēma, kurā veidojas konkrēta uzņēmumā ar mērķi vadīt un optimizēt materiālo vērtību un ar tām saistītās informācijas plūsmas, preces sagādes, ražošanas, sadales un apkalpošanas procesā. Ārējā loģistikas sistēma risina uzdevumus, kas saistīti ar materiālo vērtību un informācijas plūsmām, to vadīšanu un optimizēšanu, no izejvielu avota līdz patērētājam ārpus ražošanas tehnoloģiskā cikla. Tādā veidā ārējās sistēmas posmi ir sagādes un sadales tīkla elementi, kas veic dažādas loģistikas darbības no piegādātājiem līdz uzņēmuma ražošanas nodaļām un no gatavās produkcijas noliktavām līdz galīgajam patērētājam. Raksturīgākie ārējās loģistikas sistēmas uzdevumi ir:
• racionālas preču kustības organizēšana preču sadale tīklos;
• loģistikas izdevumu klasifikācija;
• preču piegādes laika un pasūtījumu izpildes laika samazināšana uzņēmumu noliktavas sistēmā;
• preču krājumu vadīšana un pakalpojumu augsta līmeņa nodrošināšana
Sadales loģistikas mērķi un uzdevumi ir cieši saistīti ar mārketinga mērķiem un uzdevumiem. Dažreiz abas menedžmenta sistēmas izpilda vienādas funkcijas, taču tomēr starp tām ir atšķirības:
• mārketinga mērķis ir pielāgot ražošanu patērētāju vajadzībām, vēlmēm un produktu realizācijas procesā nodrošināt šo vajadzību (pieprasījuma) apmierināšanu. Līdz ar to produktu realizācijas posms ir pats galvenais visā mārketinga pētīšanas un vadīšanas procesā. Savukārt loģistikai sadales posms nav prioritāte, bet tikai kopējā produkcijas plūsmas vadīšanas sastāvdaļa.
• mārketinga funkcija ir tirgus izpēte, pieprasījuma noteikšana un prognozēšana, ir jāatbild uz pieprasījumu: kas, kad, cik un kādā kvalitātē jāpārdod. Savukārt sadales loģistikas funkcija ir nodrošināt nepieciešamo produktu fizisko pārvietošanu ar minimālām izmaksām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register