Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:230353
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Loģistikas darbības mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā. Loģistikas un mārketinga darbības lozungi    3
  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    3
  Uzņēmuma kopējie darbības mērķi    3
  Loģistikas darbības mērķi    4
  Mārketinga darbības mērķi    5
  Loģistikas un marketinga lozungi    6
2.  Loģistikas un mārketinga darbības iekšējās un ārējās vides faktori un to raksturojums    7
3.  Loģistikas ķēdes: to dalībnieki. Loģistikas ķēdes dalībnieku funkcija. Plūsmas loģistikas ķēdes. Sadales kanāla dalībnieka vispusīgs rakstūrojums un vērtējums    9
  Loģistkas ķēdes: to dalībnieki    9
  Loģistikas ķēdes dalībnieku funkcija    10
  Plūsmas loģistikas ķēde    12
  Sadales kanālu dalībnieku vispusīgs raksturojums un vērtējums    13
4.  Produktu transportēšana, uzglabāšana, iepakošana loģistikas ķēdēs/sadales kanālos    14
  Transportēšana    14
  Uzglabāšana    15
Extract

Uzņēmuma vispārīgs raksturojums
Patstāvīgajā darbā tiks analizēta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Unifex” – viena no galvenajām plaša patēriņa preču izplatītājfirmām Latvijā, kura nodarbojas ar dažādu preču vairumtirdzniecību un piegādi visā Latvijas teritorijā. „Unifex” pārstāv tādas plaši pazīstamas preču zīmes kā: Mars, Johnson & Johnson, Wrigley, Tchibo, Reckitt Benckiser un citas. Uzņēmums ir dibināts 1988. gadā, tajā pašlaik strādā 350 darbinieki.
Uzņēmuma mērķis ir ne tikai apmierināt patērētājus, bet arī izpētīt savu klientu vajadzības un katrai patērētāju grupai piedāvāt atbilstošākās preces un pakalpojumus.
Uzņēmuma darbības princips ir tiešais darbs ar klientiem, lai uzlabotu savstarpējās attiecības, kas palīdz labāk saprast viņu vajadzības. Katrs menedžeris apkalpo konkrētu tirgus daļu.
Menedžera uzdevumi ir rūpīgi sekot norisēm savā tirgus daļā. Svarīga loma veiksmīgai sadarbībai ar veikaliem ir preču izvietojums, tāpēc uzņēmumā ir speciāli apmācīti darbinieki, kuru uzdevums ir rūpēties par pareizu preču izvietojumu tirdzniecības vietās.
Uzņēmums aktīvi nodarbojas ar pārstāvēto preču zīmju popularizēšanu Latvijas tirgū un regulāri izveido dažādas akcijas, lai sasniegtu pārdošanas rezultātu augšupeju un piesaistīt lielāku patērētāju interesi pārstāvētām precēm. Šim nolūkam ir izveidota mārketinga daļa, kuras funkcijās ietilpst: cenu politikas veicinošu akciju veidošanā, reklāmas materiālu izstrāde, veidošana un ražošana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register