Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870611
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jēdzienu “hiperaktivitāte” un “hiperaktīvs bērns” skaidrojums    5
2.  Hiperaktīvu uzvedību raksturojošās iezīmes    6
3.  Hiperaktīvas uzvedības cēloņi    9
3.1.  Bioloģiskai cēloņi    9
3.2.  Psiholoģiskie cēloņi    10
4.  Hiperaktīva bērna uzvedības vadīšanas metodes    11
4.1.  Uzvedības vadīšanas teorija    11
4.2.  Uzvedības vadīšanas paņēmieni    12
5.  Ieteikumi darbā ar hiperaktīvajiem bērniem    14
5.1.  Ieteikumi pedagogiem    14
5.2.  Ieteikumi vecākiem    16
  Secinājumi    18
  Literatūras saraksts    20
Extract

Skolā bieži nākas saskarties ar dažādiem mācīšanās traucējumiem. Mācīšanās traucējumi var būt ne tikai garīgi atpalikušiem bērniem, bet arī intelektuāli normāli attīstītiem bērniem. Viens no mācīšanās traucējumiem ir hiperaktivitāte.
Tā ir problēma, kas ar katru dienu kļūst aktuālāka. Novērots, ka hiperaktīvo bērnu skaits palielinās. Šiem bērniem ir grūti ilgstoši noturēt uzmanību un līdz ar to arī skolotājam jāmaina darba stils, lai šie bērni netraucētu pārējo darbu, lai paši varētu koncentrēties un apgūt mācību vielu. Tieši tāpēc pedagogam ir jāzina par šo bērnu uztveres īpatnībām, par pazīmēm, kā atšķirt hiperaktīvu bērnu no vienkārši izlutināta un neuzmanīga bērna, kā var palīdzēt šiem bērniem, jo, kaut arī nespēj ilgstoši noturēt uzmanību, tomēr vairums ir ļoti talantīgi un zinoši, kā plānot savu darbu, lai pēc iespējas ilgāk varētu noturēt hiperaktīva bērna uzmanību, kādas metodes izmantot darbā ar šiem bērniem, kā šos bērnus virzīt uz darbībām, kas palīdzētu viņu uzmanības nostiprināšanai.
Šī darba mērķis ir teorētiski pamatot sadarbības iespējas ar hiperaktīvajiem bērniem.
Par darba uzdevumiem es izvirzu:
1.noskaidrot hiperaktīvo bērnu uzvedības īpatnības;
2.analizēt padagoģisko un psiholoģisko literatūru par hiperaktivitātes tēmu;
3.noskaidrot, kādas metodes var izmantot, lai būtu veiksmīgāka sadarbība ar hiperaktīvajiem bērniem.
Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi un uzdevumus, izmantošu literatūras analīzes metodi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1192699
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register