Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:197212
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Saimnieciskā dienesta izveidošana un nozīme tūristu mītnē    4
1.1.  Saimnieciskā dienesta plānošana    4
1.2.  Saimnieciskā dienesta organizatoriskā struktūra    5
1.3.  Nepieciešamo istabeņu skaita aprēķina piemērs    8
1.4.  SD lomas raksturojums viesa ciklā    8
2.  SD darba organizācija    10
2.1.  SD darbinieku uzdevumi un pienākumi    10
2.2.  SD darba programma    11
3.  Dažādu viesnīcu SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    14
3.1.  Viesnīcas „Albert Hotel” SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    14
3.2.  Viesnīcas „Rīga” SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    15
3.3.  Viesnīcas „Kolonna” SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    16
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Šī darba tēma ir saimnieciskā dienesta sekmīga darbība. Viesim tas nav tik pamanāms kā viesu uzņemšanas dienests, kas ar viņu stājas tiešos kontaktos, taču neizpildīti saimnieciskā dienesta uzdevumi tiek pamanīti nekavējoties. Lai cik pozitīvu pirmo iespaidu par viesnīcu būs radījis viesu uzņemšanas dienests, kļūdaina saimnieciskā dienesta darbība veidos sliktu viesnīcas kopējo tēlu. Viesim ir pašsaprotama tīrība un sakārtotība sev visapkārt dzīvojot viesnīcā. Pavirši iztīrīta viesa istabiņa vai, piemēram, laicīgi nenomainīta gultasveļa, viesim liek justies nekomfortabli un nekādi neveicina vēlmi viesnīcā atgriezties vēl kādreiz, līdz ar to viesnīcai ir apgrūtinātāka klientu piesaiste, ja nesakārtotības saimnieciskajā dienestā darbojas kā iekšēja antireklāma. Turpretim saimnieciskā dienesta panākta ideāla spodrība un laicīga nepieciešamo lietu nomaiņa viesim ļauj viesnīcā justies aprūpētam un ērti nepārtraukti. Tādējādi tiek pildīts viesnīcu peļņas gūšanas galvenais uzdevums – maksimāls viesa komforta nodrošinājums.
Darba „Saimnieciskā dienesta menedžments” mērķis ir atspoguļot saimnieciskā dienesta sekmīgas darba organizēšanas priekšnosacījumus. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1)Noskaidrot saimnieciskā dienesta plānošanu;
2)Sistematizēt saimnieciskā dienesta struktūru;
3)Raksturot saimnieciskā dienesta lomu viesnīcā;
4)Apkopot saimnieciskā dienesta pienākumus un udevumus;
5)Izvērtēt dažādu viesnīcu saimniecisko dienestu organizatoriskās struktūras.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register