Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360748
 
Evaluation:
Published: 16.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību motivācijas specifika sākumskolā    6
2.  Jaunākā skolas vecuma bērna raksturojums    12
2.1.  Skolēnu mācīšanās motivācijas individuālās un vecumposma īpatnības    13
2.2.  Mācīšanās motivācija jaunākajā skolas vecumā    14
2.3.  Skolēnu piederības izjūtas un mācību motivācijas sakritības    16
3.  Metodes un paņēmieni mācību motivācijas sekmēšanai    19
3.1.  Skolēnu motivācijas veicināšanas metodes un paņēmieni    24
3.2.  Motivācija kā mācību procesa sastāvdaļa    28
4.  Spēle kā atbalsta paņēmiens, kas motivē bērnu mācīties    32
4.1.  Pētījuma organizācija, metodes un interpretācija    32
  Secinājumi    43
  Izmantotā literatūra    45
Extract

Secinājumi
1. Motivācija ir pamudinājums, tieksme uz noteiktu darbību. Svarīgas ir pozitīvas emocijas, pozitīva gaisotne ģimenē. Motivācija ir saistīta ar bērna pašdarbību. Motivāciju kontrolē apziņa. Motivācijas sastāvdaļa ir motīvs, motīvi ir tie, kas virza bērnu uz noteiktu darbību, motīvus iedala ārējos un iekšējos. Svarīgāki ir iekšējs motīvs, kad bērns pats, dara un tiecās uz kaut ko bez piespiešanas.
2. Svarīgi ir atbalstīt bērnu vajadzības, ieklausīties bērnu vajadzībās, stimulēt bērnu darbībai, atzinīgi novērtēt, veidot pozitīvu saskarsmi, pozitīvu pašvērtējumu, un stimulus.
3. Ģimenēs, kurās vecāki bērnu stimulē darbībai, un bērnu atbalsta seko līdzi mācībās, bērni ir pašpārliecinātāki un motivēti mācīties, viņi to dara brīvi bez jebkādas uzspiešanas, kas nāk no vecāku puses, jo vecāki darbojās līdz ar bērnu.
4. Savukārt ģimenēs, kurās vecāki ir aizņemti darbā, īpaši neiesaistās nekādos skolas pasākumos, kā sapulcēs, individuālās pārrunās ar skolotāju vecākiem līdz ar to neatliek laika darboties ar bērnu. Vecākiem sākumskolā jāaizvieto audzinātāju, veicinot bērnos motivāciju.
5. Nozīmīga loma ir skolotājam – viņa attieksmei pret klasi ar kuru strādā. Svarīgi būtu celt bērna motivāciju, celt pašapziņu, radīt ticību saviem spēkiem, rosināt tādam darba tempam, kas piemērots skolēna attīstības līmenim. Skolotājiem jārod tāda pieeja, kas būtu skolēna rosinoša, lai skolēni atbilstoši savām spējām sasniegtu mērķus. Sadarbībai ir ļoti liela nozīme, bērna attīstības procesā.
6. Mācību motivāciju ietekmē daudzi faktori, kuri mudina bērnu strādāt, varētu minēt sadarbību, uzslavu, iedrošināšanu un pozitīvu pašvērtējumu, kā arī daudzus citus faktorus, kuri nepieciešami, lai bērniem veidotos mācību motivācija. Motivācija ir saistīta ar bērna pašdarbību. Motivācijas mērķus nepieciešams koncentrēt uz skolēna iekšējo potenciālu un gala iznākuma vērtības apzināšanos, atbilstoši priekšmetam un mācīšanās veidam, kā arī, veidot pozitīvu klimatu, mācību iestādē. Sākumskolā bērni paši darbojās, tāpēc var pazust motivācija, jo zūd orientācija uz pieaugušo, vide ir savādāka kā bērnudārzā.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register