Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:994777
 
Evaluation:
Published: 19.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sarunvalodas lietojums    4
2.  Televīzijas spēks    6
3.  Reklāma presē un citur    9
4.  Sarunvalodas frazeoloģismi    11
5.  Tēli, kas ietekmē    12
  Nobeigums    13
  Secinājumi    14
  Tēzes    15
  Izmantotie avoti un literatūra    17
Extract

Reklāmai paiet garām nav iespējams, jo tā ir visur: televīzijā, presē, ielās pie afišu stabiem, sabiedriskajā transportā un pat uz māju sienām. Pie reklāmām cilvēki pieraduši, un apnicības dēļ tās var kļūt nepamanāmas. Tomēr reklāmai ir jābūt un, lai tā pildītu savu mērķi- piesaistīt patērētāja uzmanību un rosināt viņā vēlmi iegādāties reklamēto produktu-, patērētājs ir jāuzrunā. Lai uzrunātajam nezustu interese par produktu, reklāmā bieži parādās ne tikai spilgti attēli, bet arī tādi runas elementi, kas piemīt ikdienas valodai. Reklāmai runājot sarunvalodā, cilvēks nenobīstas no sarežģītības, un ir vieglāk uztvert informāciju.
Tā kā reklāma spēj spēcīgi ietekmēt sabiedrību, nolēmu izpētīt tās valodu dziļāk. Sarunvalodas stils netiek lietots oficiālās attieksmēs, taču televīzija, radio un presē, kur vajadzētu ievērot formalitāti, tas dažbrīd ir dzirdams.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register