Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904745
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cilvēks nedzīvo pasaulē viens, bet gan kopā ar līdzcilvēkiem. Kopējā darbā, sadzīvē, sarunās notiek apmaiņa ar informāciju, idejām, pieredzi, tiek salīdzināti vērtējumi un izkopta prasme rīkoties saskaņoti. Cilvēka dzīvei stabilitāti un nozīmi piešķir tas, ka viņu domas, rīcība un darbs kādam ir vajadzīgi.
Taču cilvēka saskarsmei ir arī ēnas puses - nesaprašanās, atsvešinātība, naids, konflikti. Līdz ar to, ļoti nozīmīga ir saskarsmes iemaņu veidošana un izkopšana jebkuram cilvēkam visā tā dzīves garumā, jo saskarsmes kvalitāte un attiecības būtiski ietekmē cilvēku dzīvi, pašsajūtu un darba spējas.
Skolā viena no svarīgākajām un aktuālākajām problēmām ir pedagoģiskās saskarsmes veidošana, kas sevī ietver didaktisko kontaktēšanos, savstarpējās kontaktēšanās problēmas starp skolotāju un skolēnu, pašu skolēnu starpā un skolotāju vidū, un kontaktus starp skolotājiem un vecākiem.
Tēmu - ''Skolotāja un skolēna saskarsmes problēmas'', izvēlējos tāpēc, ka skolā, kurā es strādāju, šīs problēmas pastāv. Arī man kā audzinātājai, rodas daudz un dažādu saskarsmes situāciju, kurām atrast risinājumu ir grūti, dažreiz rodas arī konfliktsituācijas. Audzināšanas darbā no tām izvairīties nevar, jo audzēkņu kontingents ir ļoti dažāds. Tā, ka mūsu skola ir arodvidusskola, audzēkņi pie mums ierodas no dažādām Latvijas skolām, ar dažādu zināšanu bagāžu, ar dažādiem raksturiem, ar atšķirīgiem dzīves uzskatiem, nerunājot jau par individuālo disciplīnu. Ar šo raibo dažādību ir jātiek galā, un galā jātiek ar labiem rezultātiem, lai pēc trim skolā pavadītiem gadiem, mūsu audzēknis aiziet dzīvē pietiekami sagatavots - gan profesionāli, gan garīgi. Protams, šajos trijos gados, ko audzēknis pavada mūsu skolā, kardināli mainīt daudz ko nevar (izņēmumi tomēr dažreiz ir), bet mēģināt audzināt pusaudžus atbilstoši mūsdienu prasībām un garīgajām vērtībām, ir mūsu -skolotāju -pienākums. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register