Šajā darbā tiks izvērtēts un izanalizēts bērnudārza esošie un iespējamie apdraudējumi, kas skar gan paša bērnudārza darbību, eksistēšanu, gan darbinieku un pats galvenais audzēkņu – bērnu drošību. Tiks vērtēts vai tādi preventīvie pasākumi kā iekšējās kārtības noteikumu, drošības noteikumu, ugunsdrošības noteikumu, civilās aizsardzības plāna, darba aizsardzības noteikumu izstrāde ir veikta atbilstoši drošības prasībām, tāpat arī proaktīvo pasākumu izpilde tādu kā – instrukciju pareizu ievērošanu, darbinieku iepazīstināšana ar tiem, kā arī kontroli par to ievērošanu. Lai savlaicīgi novērstu vai nepieļautu nevēlama notikuma iestāšanos.
Tēma ir aktuāla mūsdienās, jo pārsvarā abi vecāki strādā un nav kurš patstāvīgi pieskata viņu bērnus. Tāpēc lielākā daļa bērnu vecāku darba laikā atrodas bērnudārzā. Kā arī, lai sagatavotu bērnus pamatizglītības apguvei un nostiprināt to no psiholoģiskā aspekta. No tā arī radusies bērnudārza definīcija – pirmsskolas izglītības iestāde. Tāpat bērnudārza mērķis ir nostiprināt un aizsargāt bērnu drošību un veselību.
Objekts ir savdabīgs ar to, ka apmeklētāji ir mazi cilvēciņi, kuri paši ir bez pieredzes un zināšanām, lai spētu nodrošināt savu drošību no apkārtējās vides apdraudējumiem, kuriem tie ir pakļauti. Tēma ir aktuāla arī darba autoram, jo audzēkņi ir gan paša, gan radinieku bērni, kuri dodas uz šo bērnudārzu. Tāpat minētajā iestādē strādā darba autora paziņa, caur kuru tiks ievākta informācija no darbinieku puses, kā arī nodrošināta piekļuve iestādes normatīvajiem aktiem.