Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234143
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Klientu piesaiste    5
1.1.  Zināšanas    5
1.2.  Uzņēmuma lielums    6
1.3.  Ārejā konkurence    6
1.4.  Attiecību ar pircējiem vadības sakums    7
2.  Savstarpējo attiecību marketings    8
2.1.  Attiecību marketinga principi un priekšrocības    9
2.2.  Laiks un peļņa    10
2.3.  Patērētāju zaudēšanas iemesli    12
2.4.  Klienta vēlmes    13
2.5.  Atiecības ar pircējiem    14
2.6.  Lojalitātes programmas    16
3.  Attiecību marketings un klientu piesaiste    17
3.1.  Attiecību marketings uzņēmumā „Latvijas Mobilais Telefons”    17
3.2.  Savstarpējo attiecību marketinga loma klientu piesaistē konkrētajā uzņēmumā    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
  Pielikumi    23
Extract

Lielas daļas Latvijā esošo uzņēmumu darbība ir balstīta uz visnotaļ vāju zināšanu bāzi. Šobrīd ar jaunākajiem un visā pasaulē pārbaudītajiem marketinga risinājumiem visvairāk nodarbojas tieši lielie uzņēmumi. Daudzu no tiem rašanās nebūt nav notikusi Latvijā un tie strādā pēc jau citās valstīs labi pārbaudītām shēmām. Šobrīd, kad ekonomiskā situācija nežēlīgi nodarbojas ar uzņēmēju rindu retināšanu, vēl funkcionējošajiem vajadzētu aizvien vairāk aizdomāties par tiešām veiksmīgiem nevis vienkārši – pierastiem marketinga risinājumiem. Šajā darbā tiks vērtēta Savstarpējo attiecību marketinga, kas zināms kā klientu noturēšanas marketings, nozīme jaunu klientu piesaistīšanā. Tā samazinot uzņēmuma izmaksas reklāmai un nesot lielu nākotnes peļņu.

Lai uzņēmums varētu sākt īstenot savstarpējo attiecību marketingu un izmantot to arī jaunu klientu piesaistē, uzņēmumam ir jāiegūst pirmie klienti. Šobrīd klientu lojalitātes programmas, ko nosacīti var uzskatīt par tādu modernizētu attiecību marketingu ir tik populāri, ka uzņēmumi aizmirst par pašu klientu piesaisti un mēģina jau pāragri uzsākt veidot attiecības ar esošajiem. Turklāt – veids, kā persona vai uzņēmums kļūst par klientu ir viennozīmīgi svarīgs visā tālākajā sadarbības posmā.

Jau veidojot ar klientiem pašas sākotnējās attiecības – proti, nodarbojoties ar to piesaisti, jārēķinās, ka nereti klients, īpaši, ja viņa ir ilglaicīga pieredze, var krietni vien labāk pārzināt jomu, kurā darbojas klienta meklētājs. Tas tādēļ, ka preces vai pakalpojuma pircējs jau no konkurentiem paguvis iegūt nesamērīgu informācijas daudzumu. Nav noslēpums, ka teju jebkura uzņēmuma pārstāvis, tiekoties ar klientu, uzskata teju par savu pienākumu informēt viņu par dažādām sava darba un darba tirgus niansēm. Reizēm šī informācija ietver ne tikai plašu jomas izklāstu, bet arī komentārus par konkurējošajiem uzņēmumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register