Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,48 (12%)
Discounted price*:
3,51
Purchase
Add to Wish List
ID number:154870
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2011.g. - 2012.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Segmentācija    5
1.1.  Tirgus segmentēšanas kritēriji    5
1.1.1.  Strukturālā tirgus segmentācija    5
1.1.2.  Patēriņa tirgus segmentēšana    6
1.1.3.  Lietišķā tirgus segmentācija    7
1.1.4.  Segmentācijas effektivitāte    8
1.2.  Segmentēšanas metodes    9
1.2.1.  Segmentēšanas process    9
1.2.2.  Grupējuma metode    9
1.2.3.  „A Priory” metode segmentēšanā    10
1.2.4.  AID segmentēšanas metode    12
2.  “Cēsu alus”    13
2.1.  Par uzņēmumu    13
2.1.1.  Īsa Cēsu alus darītavas vēsture    13
2.1.2.  Misija    15
2.1.3.  Vīzija    15
2.1.4.  Vērtības    15
2.1.5.  Produkcija    16
2.2.  Patērētāju segmentēšana    17
2.2.1.  AID segmentēšanas metode    17
3.  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

3 Secinājumi un priekšlikumi.
Secinājumi:
1. Segmentācija ir tirgus dalīšana vadoties pēc kāda noteikta kritērija.
2. Segmentēšana ir nepieciešama, lai uzņēmums, izmantojot visus pieejamos resursus, spētu veiksmīgāk noteikt savu patērētāju segmentu un pilnvērtīgāk apmierināt šī segmenta velmes un vajadzības, gūstot peļnu.
3. Pastāv vairākas segmentēšanas metodes.
4. Latvijas iedzīvotāji aktīvi patērē alu un “Cēsu alus” ir viens no lielākājiem alus brūvētājiem un pieprasītākajiem alus brendiem Latvijā.
5. “Cēsu alus” izplata plašu alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu sortimentu.
6. Veicot segmentāciju tika noteikts, ka “Cēsu alus” produkcija ir domāta abu dzimumu un visu vecumu patērētājiem.

Priekšlikumi:
Uzņēmums ir orientēts uz abu dzimumu un visu vecumu patērētājiem, kā arī produktu cenas ir pieņēmamas gan patērētājiem ar zemiem ienākumiem,gan ar vidējiem ienākumiem. Tāpēc vienīgā augstu ienākumu grupa tiek neapmierināta. No tā seko ,ka „Cēsu alus” uzņēmumam nepietiek eksluzīvu, solīdu dzērienu, lai piesaistītu jaunus pircējus (piemēram sievietes no 35 gadu vecuma , kā arī patērētājus ar augstiem ienākumiem).

„Cēsu alus” uzņēmums labi attīstās tirgū , bet lielas konkurences dēļ saražotiem produktiem nav (vēlami) liels pieprasījums.Tāpēc uzņēmumam ir jāpadomā par kvalitatīvu markētinga specialistu.Trūkst reklāmas.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Segmentēšanas veidi un metodes”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/154870

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register