Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,42 (12%)
Discounted price*:
3,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:665853
Evaluation:
Published: 11.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Sekundārie dati   
  Iekšējie datu avoti   
  Ārējie datu avoti   
  Sekundāro datu pielietojums   
  Ieguvumi no sekundārajiem datiem   
  Sekundāro datu ierobežojumi   
  Paneļi   
  Paneļu priekšrocības   
  Paneļu trūkumi   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi.
Autors, rakstot par sekundārajiem datiem un paneļiem ir izdarījis šādus secinājumus. Sekundāros datus iegūst, izmantojot statistikas datus, uzņēmumu un iestāžu ziņojumus, atskaites, pārskatus, plašsaziņas līdzekļos ievietoto informāciju, kā arī citu pētījumu galarezultātu apkopojumus un pārskatus. Izmantojot sekundāros datus, tiek veikti sekundārie pētījumi. Sekundārie dati ir vieni no lētākajiem un vieglākajiem veidiem kā tikt pie informācijas.
Iekšējie dati sastāv no tās informācijas, kas ir pašam uzņēmumam datu bāzē.
Ārējie sekundārie dati ir tie dati, kas tiek iegūti ārpus uzņēmuma.
Ir ļoti daudz un dažādu veidu kā pielietot sekundāros datus, un reti, kad mārketinga pētījumos kāds no tiem nebūtu iekļauts. Daži projekti var pilnībā sastāvēt no sekundārajiem datiem.
Visievērojamākie ieguvumi ko piedāva sekundārie dati ir laika un izmaksu ekonomija. Sekundāro datu pētīšana aizņem tikai dažu dienu pavadīšanu bibliotekā izvelkot datus un ziņojot par tiem, patērē maz naudas un pūles.
Sekundāro datu trūkumi ir ierobežotā pieejamība, neatbilstība, neprecizitāte, un nepietiekamība.
Panelis – attiecas uz noteiktu individuālu kopu, kuri, noteiktā laika preiodā, ir aptaujāti, novēroti vai ir ziņojuši. Paneļim ir šādas pazīmes - pētīšanas objekts un temats ir pastāvīgs,
datu vākšana atkārtojas pēc konkrētiem (vienādiem) laika posmiem, pastāvīga pētīšanas objektu kopa (“paneļi”).
Paneļa priekšrocības - to var izsekot un noteikt jebkādas izmaiņas, kuras ir notikušas noteiktā laika posmā. Trūkumi ir tādi, ka respondenti var nebūt godīgi, atteikties no sadarbības, aizmirst par savu uzdevumu, mainīt dzīves vietu, līdz ar to izkrist no konkrētā paneļa u.tml.


Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sekundārie dati mārketinga pētījumos, paneļi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/665853

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register