Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501074
 
Evaluation:
Published: 11.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Stratēģija un stratēģiskā vadīšana    3
1.1  Stratēģijas jēdziens un stratēģiskā vadīšana    3
1.3  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze    8
2.  SIA „ Adecco” darbības analīze    13
2.1  Uzņēmuma misija, mērķi un organizatoriskā struktūra    13
2.2  SIA „ Adecco” ārējās vides analīze    14
2.2.1  SIA „ Adecco” mikrovide    15
2.2.2  SIA „ Adecco” makrovide    18
2.3  SIA „ Adecco” SWOT (SVID) analīze    20
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

Stratēģijas izstrādāšana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma attīstības instrumentiem. Sen jau ir pagājis tas laiks, kad uzņēmums varēja iztikt bez stratēģijas izstrādāšanas. Mūsdienās katram uzņēmumam ir jāizstrādā sava stratēģija, ja tas vēlas izturēt konkurenci. Būvniecības nozare ir viena no dinamiskākajām nozarēm Latvijas tautsaimniecībā. Iestājoties ES, paplašinājās iekšējais un ārējais tirgus, kā arī iespējas un pienākumi. Jārēķinās ar nežēlīgu konkurenci ,un izdzīvošanas jautājums konkurences apstākļos vēl joprojām ir aktuāls. Uzvarēt konkurences cīņā var attīstot uzņēmuma konkurētspēju. Tirgus apstākļos konkurētspēja ir atkarīga no preču un pakalpojumu cenas un kvalitātes efektīvas kombinācijas, kas atbilst principam: pēc iespējas augstākas kvalitātes pakalpojums, kas iegūstams par zemāku cenu. Tātad uzņēmuma vadītājiem šādas kombinācijas uzturēšanai nepieciešams meklēt arvien jaunus risinājumus cenas pazemināšanai un kvalitātes uzlabošanai. Izstrādājot stratēģiju, uzņēmuma vadītajiem ir skaidri jāapzinās, uz ko balstās uzņēmuma konkurētspējīga priekšrocība, un kas ir jāizdara, lai to attīstītu. Pamatelementi, no kā varētu sastāvēt konkurētspējīgā priekšrocība, ir efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi, pircēja vēlmes, atšķirīgas prasmes, organizācijas resursi un spējas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1367766
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register