Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:450852
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.07.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA “KSM” īss darbības raksturojums    4
2.  Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi    5
3.  Uzņēmuma ārējās vides pētījumi    7
4.  Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi    10
5.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un pamatojums    11
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Extract

Mūsdienās uzņēmējdarbības vide mainās daudz straujāk nekā tas notika kaut vai desmit gadus atpakaļ. Tādējādi uzņēmējdarbības panākumi lielā mērā ir atkarīgi no tā, cik labi uzņēmēji izprot savas uzņēmējdarbības vidi un cik veiksmīgi spēj pielāgoties izmaiņām šajā vidē.
Kā apliecina prakse, tad patiesi konkurētspējīgi ir tie uzņēmumi, kas īsteno inovatīvo uzņēmējdarbību, izmanto jaunāko tehnoloģiju, ļoti rūpīgi veic vides izpēti, izstrādā un elastīgi īsteno attīstības stratēģijas.
Tāpat, kā vairums Latvijas uzņēmumu, arī SIA “KSM” vadībai ir jāizvērtē vides ietekme uz uzņēmuma konkurētspēju.
Izvēlētais pētījumu objekts ir SIA “KSM”, kas nodarbojas ar jaunu un lietotu motociklu, kā arī motorolleru, to aksesuāru un rezerves daļu mazumtirdzniecību un ieņem līderpozīcijas lietoto motociklu mazumtirdzniecības tirgū. Uzņēmuma papildpakalpojumi ir vērsti uz efektīvu klientu apkalpošanu – motociklu un cita moto tehnikas noma, pēcpārdošanas servisa pakalpojumi un preču pasūtījumi no katalogiem.
Referāta mērķis ir izvērtēt vidi SIA “KSM” iekšējo un ārējo, kā rezultātā noformulēt stratēģijas virzienus.
Lai realizētu referāta mērķi tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Dot SIA “KSM” īsu darbības raksturojumu..
2.Izpētīt uzņēmuma ārējās vides faktorus.
3.Izpētīt uzņēmuma iekšējās vides faktorus.
4.Veikt SWOT analīzi un noteikt uzņēmuma attīstības stratēģijas virzienus.
Referāts balstās uz konkrēta uzņēmuma – SIA "KSM” iekšējās un ārējās vides analīzi, kā rezultātā tiek veikta SWOT analīze un izstrādāta stratēģija.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1203538
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register