Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:966551
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” uzņēmuma darbības apraksts    4
2.  Mikro, makro vides analīze    7
2.1.  Mikrovide    7
2.2.  Makrovide    12
3.  Nozares analīze    16
3.1.  Statistikas datu analīze    16
3.2.  Portera piecu spēku modelis    17
4.  Konkurences analīze    20
4.1.  Bostonas konsultantu matrica    20
4.2.  GE modelis    22
5.  Tirgus ietilpība    24
6.  SVID analīze    25
7.  Segmentēšana    26
8.  Mērķtirgus noteikšana    27
9.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    28
10.  Patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posmi    29
11.  Uzņēmuma misija, mērķi    31
12.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai    32
  Secinājumi    33
Extract

SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un realizāciju. Lai uzņēmums spētu veiksmīgi strādāt un attīstīties tirgū konkurences apstākļos, nepieciešams pētīt patērētāja vajadzības un izzināt konkurentus.
Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās, tādēļ pieaug vajadzība pēc noteikta pasākumu plāna, kā to izpētīt.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai izvēlētos sadales kanālus ar vislielāko atdevi, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus.
Izmaksas par mārketinga darbību veido apmēram pusi no produkta cenas. Tas noteikti atmaksājas, jo produkta vērtība pieaug. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību, nosakot pircēju loku, viņu vēlmes un vajadzības, radot īsto produktu par īsto cenu, izmantojot īstas izplatīšanas un informēšanas metodes.
Par mārketinga atskaites punktu kļūst klients, kuram ir vēlmes, vajadzības un izvēles iespējas un, kurš ar savu lēmumu nopirkt rada ienākumus uzņēmumam. Ja visas uzņēmuma struktūrvienības koncentrējas klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanā, tad tam jāstrādā vienam, nevis dažādiem mērķiem, un mārketings ir saistviela, kas satur uzņēmumu un liek tam darboties noteiktā virzienā.
Šī darba mērķis ir izstrādāt SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” mārketinga plānu dzērienu realizēšanai.
Darba uzdevums ir veikt Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgus pētījumu un SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” vietu tajā. Izmantojot ekonomisko, statistikas analīzi, ekonomiski matemātiskās metodes un tabulas un grafiskās metodes. Par pētījuma avotiem tika ņemti vispārējā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma materiāli un interneta resursi.
Šajā kursa darbā apskatīšu tikai SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” sulu un nektāru produkciju, jo uzņēmums piedāvā ļoti plašu produkcijas klāstu, kuru apskatot tiktu pārsniegts kursa darba apjoma ierobežojums. Sulu un nektāru produkciju izvēlējos, jo tā sastādīja 39% no kopējā saražotā produktu apjoma 2004. gadā, kas arī ir galvenais ražošanas virziens.
Datu nepietiekamības rezultātā diemžēl nevarēja novērtēt SIA „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” izejvielu piegādātājus, jo tie netiek minēti nevienā pieejamā pētījuma avotā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1128599
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register