Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:306007
 
Evaluation:
Published: 02.06.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma darbības apraksts    5
1.1.  Mikro, makro vides analīze    6
1.2.  Nozares analīze    12
1.3.  Konkurences analīze    14
1.4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
1.5.  SVID analīze    19
2.1.  Segmentēšana    22
2.2.  Mērķtirgus noteikšana    23
2.3.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    25
2.4.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    26
2.5.  Rīcības plans stratēģijas īstenošanai 1 gadam    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    31
Extract

Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt klientus, un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Tirgus arvien vairāk piespiež uzņēmēju pastāvīgi domāt par uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu, par nepieciešamām izmaiņām un uzņemties atbildību par pieņemto lēmumu sekām.
Tomēr pāreja uz tirgus ekonomikas vadīšanas principiem un metodēm nav nemaz tik vienkārša. Samērā zema iedzīvotāju maksātspēja samazina pieprasījumu pēc pakalpojumiem un kavē tirgus attīstību. Mūsu tirgus vēl nav piesātināts ar plaša sortimenta kvalitatīviem produktiem. Ļoti daudz produkcijas tiek ievestas no Polijas un Ķīnas, kuras tiek pārdotas kā augstas kvalitātes ražojumi. Tie veikali, ar kuriem ir piesātināta Rīga, lielākotiesi ir domāti bagātajiem, pat vidējais slānis nevar tajos iepirkties. Es personīgi nesaprotu vai viņiem ir izdevīgāk pārdot dažus kreklus par 50 latiem nekā daudz reizes vairāk par stipri zemāku cenu.
Kas tad ir mārketings? Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu. To var saprast, jo par jaunumiem mūs nepartraukti informē televīzijas, pasta, avīžu reklāma un firmu aģenti. Citiem vārdiem, visi visu laiku mēģina kaut ko pardot. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīga mārketinga funkcija. Tā ir tikai neliela daļiņa no tā visa. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādājauno produktu projekts un jaorganizē tā pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jaizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu [4, 15].
Es šajā darbā izvēlējos rakstīt par uzņēmumu “Donate”, kurš nodarbojas ar skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu. Šis priekš manis ir intresants uzņēmums, jo kā jau sievietei mani intresē šī nozare.
Darba mērķis ir izstrādāt uzņēmuma “Donate” mārketinga vides un stratēģijas analīzi un tā darbības plānošanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register