Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590473
 
Evaluation:
Published: 25.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  UZŅĒMUMA sia”FAMAR-DESI” VIDES ANALĪZE    8
1.1.  Iekšējās vides raksturojums    8
1.2.  Ārējās vides analīze    11
1.2.1.  Makrovides faktori    11
1.2.2.  Pieprasījums    15
1.2.3.  Konkurence    18
1.2.4.  Piegādātāji    28
1.3.  Situācijas analīze (SVID)    29
2.  SIA “Famar Desi” MĀRKETINGA MĒRĶI    31
3.  Tirdzniecības zīmes “Būvniecības ABC” MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    33
3.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    33
3.1.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    33
3.1.2.  Konkurējošas pozīcijas stratēģija    33
3.1.3.  Uzņēmuma dzīvescikla stratēģija    34
3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    35
3.2.1.  Mērķa tirgus stratēģija    35
3.2.2.  Mazumtirdzniecības veikalu tīkla pozicionēšana    36
3.2.3.  Grūšanas un vilkšanas stratēģija    37
3.2.4.  Mārketinga kompleksa stratēģija    37
4.  SIA “Famar-Desi” MĀRKETINGA PROGRAMMA    38
4.1.  Cenu veidošanas lēmumi    38
4.2.  Sadales aktivitātes    39
4.3.  Ar produktu saistītās aktivitātes    40
4.4.  Virzības tirgū aktivitātes    41
5.  Sadales plāns tirdzniecības tīkla attīstībai    42
5.1.  Sadales kanālu mērķi un robežas    42
5.2.  Sadales kanālu vadīšana    44
5.3.  Sadales kanālu uzturēšanas budžets    48
6.  Tirdzniecības zīmes Virzīšanas aktivitāšu plāns    49
6.1.  Virzīšanas mērķi un mēķgrupas noteikšana    49
6.2.  Virzīšanas stratēģijas izstrādāšana    50
6.2.1.  Reklāma    52
6.2.2.  Pārdošanas veicināšana    57
6.2.3.  Sabiedriskās attiecības    58
6.3.  Virzīšanas budžeta izstrādāšana    59
  Secinājumi un priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    64
Extract

2003. gada laikā ir stabili pieauguši Latvijas makroekonomiskas rādītāji, īstenota pārdomāta ekonomiskā un fiskālā politika. Latvijas tautsaimniecība nu jau otro gadu parāda lielāko ekonomisko pieaugumu starp ES kandidātvalstīm. To veicina gan vietējā patēriņa pieaugums, gan Baltijas reģiona, Krievijas un Austrumeiropas salīdzinoši lielākā ekonomiskā izaugsme. IKP pieaugums 2003. gadā sasniedz 6.1%. Samazinājies budžeta deficīts, ir krasi uzlabojusies ārējā tirdzniecība, kaut gan tirdzniecības bilance joprojām saglabājas negatīva. Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā vēl vairāk stimulēs ekonomisko izaugsmi.
Latvijai attīstoties ekonomiski, paaugstinās arī Latvijas iedzīvotāju ienākumu līmenis. Tas, savukārt, palielina cilvēkiem pieejamo finansiālo resursu apjomu, kas, vadoties pēc Maslova cilvēku vajadzību piramīdas, palielina cilvēku vajadzības pēc mājokļa. To apliecina fakts, ka pēdējos gados būvniecības un būvmateriālu tirdzniecības nozare ir attīstījusies ļoti strauji. Nozare atrodas attīstības stadijā, un ir paredzams, ka tuvāko 5 gadu laikā kapitāla apgrozījums tajā dubultosies. Lielākie attīstības tempi ir vērojami būvmateriālu mazumtirdzniecībā, kura pēdējo trīs gadu laikā ir progresējusi par 45%. Šobrīd Latvijas būvmateriālu tirgū pastāv sīva konkurence. Lielākie mazumtirdzniecības uzņēmumi ir SIA Nelss, SIA Famar-Desi, SIA Tapeks, SIA Rautakesko un SIA Saimnieks-Serviss.
Būvniecības nozares attīstība un arvien pieaugošā nozīme Latvijas makroekonomikā bija par iemeslu autora izvēlei savu prakses laiku strādāt vienā no lielākajiem uzņēmumiem nozarē- SIA „Famar-Desi”. Prakses laikā tika izstrādāts kvalifikācijas darbs: SIA Famar-Desi mazumtirdzniecības tīkla Būvniecības ABC veidošana.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt detalizētu mārketinga plānu SIA Famar-Desi tirdzniecības tīkla Būvniecības ABC veidošanai, lai izvērtētu tirgus iespējas un plānotu nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgai uzņēmuma turpmākai attīstībai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register