Mūsdienās ik dienu notiek kādas būtiskas pārmaiņas, kas ietekmē gan cilvēkus, gan uzņēmumus, gan valstis, gan pasauli kopumā. Saasinātas konkurences apstākļos uzņēmumam ir jāspēj pielāgoties visām ārējām izmaiņām, jo tikai tā uzņēmums var saglabāt savu vietu tirgū, jo īpaši tas attiecas uz līdera uzņēmumiem un otrajā trešajā vietā esošajiem uzņēmumiem. Šo nozari izvēlējos, jo tā ieņem lielu lomu sabiedrības dzīvē, jo katrs ikdienā patērē maizes produktus. Uzņēmums „Fazer maiznīcas” tika izraudzīts, jo uzņēmums ir atpazīstams plašam patērētāju lokam, uzņēmuma saražotā produkcija ir pieprasīta un ieņem būtisku lomu maizes tirgū, kā arī uzņēmums piedāvā plašu produkcijas klāstu.
Mērķis: veikt SIA “Fazer maiznīcas” stratēģisko alternatīvu izpēti un analīzi.
Darba uzdevumi:
Raksturot uzņēmuma darbību un produktus;
Raksturot uzņēmuma pašreizējo situāciju;
Izpētīt uzņēmuma stratēģijas un nākotnē plānoto rezultātu iespējamību;
Uzņēmuma analīzei izmantoju vairākas metodes:
SVID analīze;
PEST analīze;
Pāra nepāra metode;
Uzņēmuma stratēģisko alternatīvu izpētes analīze.…