Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:111895
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  PĒTĪJUMA TEORĒTISKĀ DAĻA    5
1.  ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Organizācijas iekšējā kultūra    8
1.2.  Organizācijas ārējā kultūra    11
  PĒTĪJUMA PRAKTISKĀ DAĻA    15
2.  ORGANIZĀCIJAS KULTŪRAS RAKSTUROJUMS SIA „JĀNIS ROZE VAIRUMTIRDZNIECĪBAS” VEIKALĀ    15
2.1.  SIA „Jānis Roze” iekšējā kultūra, tās ietekme uz darba rezultātu    16
2.2.  Klientu apkalpošana kā viens no organizācijas kultūras elementiem    18
2.3.  Pētījums par SIA „Jānis Roze” klientu apkalpošanas procesu    18
2.4.  Ieteikumi SIA „Jāņa Rozes” klientu apkalpšanas pilnveidošanai    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  NOBEIGUMS    28
  PIELIKUMI    30
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Veicot pētījumu par organizācijas kultūru SIA „Jāņa Rozes” vairumtirdzniecība autors secina, ka uzņēmuma vadībai ir vāja komunikācija ar darbiniekiem, kas apstiprinājās arī intervējot grāmatnīcas darbiniekus. Autora veiktās intervijas ar 6 respondentiem uzrāda, ka darbiniekiem trūkst informācijas par darba plānošanu un norisi, kas ietekmē darba rezultātu.
2. Izstrādājot darbu par SIA „Jāņa Rozes” klientu apkalpošanas uzlabošanu un apkopojot interviju atbildes, kuras sniedza 6 respondenti autors secina, ka uzņēmumā veicami dažādi labiekārtošanas darbi, telpu vizuālā izskata uzlabošanai, kā arī tehniskas izmaiņas darbinieku un klientu labsajūtai.
3. Ņemot vērā, ka tehnoloģijas, ir viens no ārējiem faktoriem, kas ietekmē organizācijas kultūru, autors secina, SIA „Jāņa Rozes” grmatnīcaibūtu jāuzlabo datorprogramma. Tas ietekmē klientu apkalpošanas procesa kvalitāti, jo datorprogramma, kas veidota pirms vairāk kā 10 gadiem nesniedz pilnīgu vajadzīgo informāciju, kavējot klientus apkalpošanas brīdī.
4. Novērojums SIA „Jāņa Rozes” veikalos liecina, ka pārdevēji ir pieklājīgi, un 100% savu darbu zinoši, attieksme pret klientu ir laipna un pretimnākoša. Aktuāla problēma ir telpu vizuālais noformējums, kas neļauj veikt pārskatāmu preču izkārtojumu, kā rezultātā klientu apkalpošanas process nav kvalitatīvs. Tā kā vizuālais izskats ir viens no organizācijas kultūras elementiem, tad dažos veikalos par to nav padomāts.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1381733
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register