Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:694387
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA SIA „KEMPSERIVSS” MISIJA UN VĪZIJA    3
2.  UZŅĒMUMA SIA „KEMPSERIVSS” MĒRĶI    4
2.1.  Stratēģiskie jeb ilgtermiņa mērķi    4
2.2.  Taktiskie jeb vidēja termiņa mērķi    4
2.3.  Operatīvie jeb īstermiņa mērķi    4
3.  UZŅĒMUMA STRUKTURĀLĀ SHĒMA    6
4.  UZŅĒMUMA (SIA “KEMPSERVISS”) PERSONĀLVADĪBAS POLITIKA    9
4.1.  Vispārīgie nosacījumi    9
4.2.  Personālpolitikas galvenais ilgtermiņa mērķis    10
5.  PERSONĀLVADĪBAS STRATĒĢIJAS GALVENIE DARBĪBAS VIRZIENI    11
5.1.  Darbinieku motivēšana    12
Extract

Nopietna uzmanība tiek piesaistīta to darbinieku apmācībai, kas pirmo reizi tiek iecelti vadošos amatos, jo pāreja no izpildītāja lomas - cilvēka, kas atbild tikai par savu uzvedību un darbībām, pie vadītāja lomas, kas veic uzdevumus ar citu cilvēku palīdzību un kopā ar citiem cilvēkiem, nav viegla. Lai īstenotu savas kvalitatīvi atšķirīgās un sarežģītākās funkcijas, viņam nepieciešamas jaunas zināšanas un iemaņas, kā arī prasme tās lietot attiecību sistēmā, kas ir būtiski mainījusies.

5.1. Darbinieku motivēšana
Darbinieku motivēšana - cilvēku rīcības virzīšana un vadīšana nolūkā sasniegt noteiktos mērķus; darbinieku stimulēšana, lai tos pamudinātu labākai uzdevumu veikšanai. Motivēšana paredz maksimāli iespējamu darbinieku personīgo tieksmju identifikāciju ar organizācijas mērķiem.
Pārdomātu un argumentētu motivāciju atšķir augsta efektivitāte, tā mudina cilvēkus darboties organizācijai vajadzīgajā virzienā, vienlaikus sniedzot viņiem iespēju sasniegt savus dzīves mērķus, to skaitā arī materiālo labklājību. Taču motivācija ir ārkārtīgi sarežģīta problēma, kurai nevar būt viennozīmīga risinājuma, tādēļ nepieciešams iepazīties ar pastāvošām motivācijas teorijām, kuras var apvienot trīs grupās: satura teorijas, procesa teorijas un sociālās ietekmes teorijas, un pielietot tās uzņēmumā pēc nepieciešamības.
Satura motivācijas teorijā jāizprot tas, ka darbinieka uzvedību ietekmē tikai neīstenotās vajadzības; pēc vienas vajadzības apmierināšanas rodas nākamā, kas arī prasa apmierināšanu. Tiek atšķirtas piecu līmeņu vajadzības: fizioloģiskās, drošības, sociālās, cieņas un pašizteiksmes. Zemāko līmeņu apmierināšanas rezultātā rodas augstāka līmeņa vajadzības. Tādēļ ir jāsaprot, kurā situācijā darbinieku motivēs iespējamā lielākā alga, atzinības raksts, vienkārši mutiska atzinība no kolēģiem u.tml.
Procesa motivācijas teorija pēta cilvēka pūles, kas vērstas uz mērķa sasniegšanu un noteiktu uzvedības modeļa izvēli, kuru nosaka uztveres raksturs un mērķa zināšana. Citiem vārdiem, tiek pētītas iespējas skaidrot kādēļ darbinieks, kas tiecas uz kādas vajadzības apmierināšanu, izvēlas noteiktu darbības (uzvedības veidu). Pamata procesu teorija ir cerību teorija. Saskaņā ar to noteikta mērķa sasniegšanas motivācijas nepieciešamais noteikums ir cilvēka cerība uz to, ka viņa izvēlētā uzvedība sekmēs vēlamā rezultāta sasniegšanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1318684
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register