Nekustāmā īpašuma darījumu tirgus ir viena no straujāk augošajām uzņēmējdarbības nozarēm Latvijā. Pēc neatkarības atgūšanas šis biznesa veids ir strauji pilnveidojies un attīstījies. Šobrīd šajā tirgus segmentā darbojas daudzi uzņēmumi ar vietējo un ārvalstu kapitālu. Konkurence ar katru gadu aug un uzņēmumi cenšas maksimāli uzlabot savu sniegto pakalpojumu kvalitāti, lai iekarotu lielāku tirgus daļu vai noturētos jau sasniegtajās pozīcijās. Šī ir tā pakalpojumu sfēra, pēc kuras Latvijas tirgū pieprasījums aug, bet aug arī prasības pret šo pakalpojumu sniedzējiem. Cilvēki iegādājoties nekustāmo īpašumu iegulda lielus naudas līdzekļus, līdz ar to viņi vēlas saņemt pretī augstvērtīgāko servisu.
Šajā darbā tiks apskatīti nekustamā īpašuma tirdzniecības uzņēmuma SIA „Latio” darbība un ar ko tas nodarbojas, ko piedāvā patērētājam, ko grib attīstīt, lai sasniegtu savus mērķus, kādi ir uzņēmuma esošie un vēlamie klienti, ko uzņēmums ir sasniedzis savā darbības sfērā. Būs izanalizēti uzņēmuma iekšējās un ārējās vides ietekmējošie faktori, kā arī apskatītas uzņēmuma iespējas, uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējamie draudi, esošās priekšrocības, kā arī izstrādāti iespējamie darbības virzieni un to realizēšanas paņēmieni. …