Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:277578
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.1.  Vieta tirgū    3
1.2.  Preces apraksts    3
2.  Tirgzinības mikro vide    8
2.1.  Politiski tiesiskie faktori    8
2.2.  Kultūras un izglītības faktori    8
2.3.  Tehniski tehnoloģiskie faktori    8
2.4.  Sociālekonomiskie un demogrāfiskie faktori    9
3.  Tirgvedības makro vide    9
3.1.  Klienti    9
3.2.  Piegādātāji    10
3.3.  Starpnieki    10
3.4.  Konkurenti    11
4.  SVID analīze    12
4.1.  Stiprās puses analīze    12
4.2.  Vājās puses analīze    12
4.3.  Draudu analīze    13
4.4.  Iespēju analīze    14
5.  Tirgvedības programma    14
5.1.  Produkta lēmumi    14
5.2.  Cenu veidošanas lēmumi    14
5.3.  Vieta    17
5.4.  Preces virzīšana tirgū    17
6.  Secinājumi    17
7.  Izmantotā literatūra    19
Extract

Nekustāmā īpašuma darījumu tirgus ir viena no straujāk augošajām uzņēmējdarbības nozarēm Latvijā. Pēc neatkarības atgūšanas šis biznesa veids ir strauji pilnveidojies un attīstījies. Šobrīd šajā tirgus segmentā darbojas daudzi uzņēmumi ar vietējo un ārvalstu kapitālu. Konkurence ar katru gadu aug un uzņēmumi cenšas maksimāli uzlabot savu sniegto pakalpojumu kvalitāti, lai iekarotu lielāku tirgus daļu vai noturētos jau sasniegtajās pozīcijās. Šī ir tā pakalpojumu sfēra, pēc kuras Latvijas tirgū pieprasījums aug, bet aug arī prasības pret šo pakalpojumu sniedzējiem. Cilvēki iegādājoties nekustāmo īpašumu iegulda lielus naudas līdzekļus, līdz ar to viņi vēlas saņemt pretī augstvērtīgāko servisu.
Šajā darbā tiks apskatīti nekustamā īpašuma tirdzniecības uzņēmuma SIA „Latio” darbība un ar ko tas nodarbojas, ko piedāvā patērētājam, ko grib attīstīt, lai sasniegtu savus mērķus, kādi ir uzņēmuma esošie un vēlamie klienti, ko uzņēmums ir sasniedzis savā darbības sfērā. Būs izanalizēti uzņēmuma iekšējās un ārējās vides ietekmējošie faktori, kā arī apskatītas uzņēmuma iespējas, uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējamie draudi, esošās priekšrocības, kā arī izstrādāti iespējamie darbības virzieni un to realizēšanas paņēmieni. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register