Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:372961
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas apraksts    3
2.  Organizācijas ārējā vide    6
3.  Organizācijas iekšējā vide    9
4.  Organizācijas struktūra    11
5.  Vadīšanas vispārējo funkciju īstenošana organizācijā    14
6.  Vadīšanas stils organizācijā    19
7.  Attiecības ar klientiem    19
8.  SVID analīze    20
9.  Riski un problēmas    21
10.  Finanšu apskats    23
11.  Izmantotie avoti    26
Extract

1. Organizācijas apraksts
Pamatinformācija

Uzņēmuma rekvizīti:
Juridiskā adrese LATTELEKOM SIA, Vaļņu 30, Rīga, LV – 1050
Reģistrācijas numurs 000305278
PVN maksātāja kods LV 40003052786
Banka HANSABANKA
Bankas kods HABALV22
Norēķinu konts 01400X040000

Lattelekom ir viens no pieredzes bagātākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Latvijā un sniedz visdažādākos telekomunikāciju risinājumus, kas var palīdzēt cilvēkiem pilnībā īstenot savas iespējas mājās, ģimenē, kā arī darbā, mācībās un profesionālajā izaugsmē. Uzņēmums piedāvā telekomunikāciju, datu, interneta, kontaktu centra pakalpojumus, integrētos elektronisko sakaru un IT risinājumus. Izstrādājot jaunus pakalpojumus, Lattelekom mērķis ir panākt, lai mūsdienīgie un sarežģītie saziņas un komunikāciju risinājumi būtu saprotami un viegli pielietojami, un mūsu klienti varētu izmantot visu sev nepieciešamo – no tālruņa līnijas līdz pat piekļuvei bezvadu tīkliem. Uzņēmums Lattelekom ir dibināts 1994. gada14. janvārī. 51% Lattelekom pamatkapitāla pieder Latvijas Republikai, bet 49% – konsorcijam TILTS Communications, kas pieder Sonera Corporation meitasuzņēmumam Sonera Holdings B.V. 99,4% Sonera Corporation akciju pieder TeliaSonera.

Desmit darbības gadu laikā Lattelekom ir ieguldījis 470 miljonu latu telekomunikāciju infrastruktūras modernizēšanā. Lattelekom tīkls ir uzskatāms par Latvijas nacionālo bagātību, jo tā attīstībā netieši ir piedalījušies visi Latvijas iedzīvotāji.
2002. gadā Lattelekom vadība pieņēma stratēģisku lēmumu kļūt par klientu servisa uzņēmumu, lai nodrošinātu biznesa attīstības tempu pieaugumu un augstu klientu apkalpošanas līmeni. Uzņēmuma Lattelekom stratēģiskā prioritāte ir klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana.
Lattelekom sniedz daudzveidīgus saziņas un komunikāciju risinājumus, izmantojot sabiedrībā pazīstamas preču zīmes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register