Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:378940
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.07.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA “Marno S” pakalpojumu piedāvājums un analīze    4
2.  Uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas tirgū pasākumi    10
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
Extract

Galvenais pakalpojumu mārketinga uzdevums ir pierādīt klientam, ka uzņēmuma piedāvātais pakalpojums ir drošs un uzticams, ka tas spēs apmierināt viņa vēlmes, atrisināt viņa problēmas. Varētu teikt, ka pakalpojumu mārketingā svarīgākais ir informēt potenciālos klientus par pakalpojuma esamību un nodibināt ilgtermiņa attiecības, kas balstītas uz savstarpēju sapratni un izdevīgumu.
Referāta pētījuma objekts SIA “Marno S” ir reāli eksistējošs uzņēmums Latvijā, kurš dibināts 2000.gadā. Uzņēmuma darbība ir komplekss pakalpojumu piedāvājums patērētājiem ar automašīnu – automobiļu tehniskā apkope un remonts, automobiļu detaļu un piederumu mazumtirdzniecība, automobiļu mazgāšana un salonu tīrīšana, restorāns, kafejnīca, frizētava un solārijs.
Referāta mērķis ir analizēt SIA “Marno S” pakalpojumu piedāvājumu un virzīšanas tirgū pasākumus.
Lai realizētu darba mērķi tiek noteikti šādi darba uzdevumi:
1.Raksturot un analizēt SIA “Marno S” pakalpojumu piedāvājumu;
2.Analizēt uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas tirgū pasākumus.
3.Dot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus par uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas tirgū pasākumu pilnveidošanu.
Referāta sagatavošanā tiek izmantoti uzņēmuma ārējās un iekšējās lietošanas informācija – gada pārskati, mājas lapa Internetā, pakalpojumu statistika, klientu aptauju pētījumi u.c. nepublicētā informācija.
SIA “Marno S” (tālāk tekstā – EUROSTOP) nozīmīga loma ir pakalpojumam, ko firma piedāvā patērētājiem. Būtībā uzņēmums ir tīrais pakalpojumu sniedzējs, un pēc klasifikācijas tas nodarbojas ar t.s. tīro servisu. Pie tā pieskaitāmi auto mazgāšana un tīrīšana, auto apkope, matu griešana un veidošana, ēdināšana utt.
Papildus pakalpojumu sniegšanai uzņēmumā var iegādāties t.s. impulspreces, kuras cilvēks pērk bez jebkādas meklēšanas un iepriekšēja nodoma (dažādi sīkumi kafejnīcā, auto aksesuāri auto veikalā). Papildus auto veikalā patērētājs var iegādāties komplektējošos izstrādājumus (riepas, diski) un palīgmateriālus (eļļa, dzesēšanas šķidrums), kas nepieciešami, veicot auto remontu vai apkopi.
Kopumā vērtējot uzņēmuma produktu, redzams, ka tas nav uzskatāms par pirmās nepieciešamības preci, tomēr zināma (un arvien lielāka) cilvēku daļa vairs nevar iztikt bez sakoptas ārienes, maltītes, kuras pagatavošana prasītu vairākas stundas, un tīras un tehniskā kārtībā savestas automašīnas.
Kopumā uzņēmumā produkts sniedz patēriņa efektu, tā kvalitātes līmenis vērtējams kā augsts, un cerams, ka nākotnē būs zināma EUROSTOP marka kā apliecinājums pakalpojumu augstajai kvalitātei (protams, tas būs iespējams, tikai izveidojot apkopes staciju tīklu visā pilsētā).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register