Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:994137
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Īsa vēsture    3
  Mikrovides un Makrovides raksturojums    5
  Uzņēmuma piedāvātā produkcija    9
  Tirgus iespējas    10
  Tirgus segmentācija un mērķa grupa    11
  Mārketinga “Mix” elementu apraksts    13
  Tirgus stratēģija    19
  Swot analīze    20
  Secinājumi un piedāvājumi    20
Extract

Šis darbs ir par SIA “Mēdiju Centrs “Kurzeme””, kas nodarbojas ar laikraksta izdošanu, mobilo telefonu dīleri kā arī piedāvā datortehniku tā servisu, interneta pakalpojumus.

Galvenais šī darba mērķis ir iemācīties izvērtēt uzņēmuma stāvokli tirgū un attiecībā pret konkurentiem, lai nepieciešamības gadījumā varētu rīkoties atbilstoši konkrētajai situācijai.

Šis uzņēmums tika izvēlēts tāpēc, ka tā būs mana nākamā prakses vieta, kur man ir iespējams iegūt pietiekamu informāciju un pieredzi Mārketingā.

Darba pamatā ir manis paša veiktie novērojumi un iegūtā informācija no uzņēmuma īpašniekiem. Tiek veikts Mikrovides un Makrovides apraksts. Galvenais šī darba mērķis ir iemācīties izvērtēt uzņēmuma stāvokli tirgū un attiecībā pret konkurentiem, lai nepieciešamības gadījumā varētu rīkoties atbilstoši konkrētajai situācijai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register