Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:274064
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA ”Park SPA”    3
2.  7p apraksts un analīze    3
2.1.  Produkts    3
2.2.  Izplatīšana (vieta)    4
2.3.  Cena    4
2.4.  Cilvēki    5
2.5.  Produkta virzīšana tirgū    5
2.6.  Procesi    5
2.7.  Fiziskais pierādījums    6
3.  Mārketinga komunikāciju kopums    8
3.1.  Tiešā pārdošana    8
3.2.  Sabiedriskās attiecības    8
3.3.  Tiešais mārketings    9
3.4.  Pārdošanas veicināšana    9
3.5.  Reklāma    9
4.  Mārketinga komunikācijas vēsts    11
5.  Secinājumi un priekšlikumi    12
Extract

5. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmums praktiski neiegulda līdzekļus mārketingā, kā arī uzņēmumā nav atbildīgās personas, kas veidotu un izstrādātu mārketinga aktivitātes, tāpēc „Park SPA” nav plaši atpazīstams Latvijas tirgū.
2. Līdzekļi netiek ieguldīti mārketingā, jo uzņēmuma mērķu auditorija ir tūristi, kas īslaicīgi vai ilglaicīgi ir ieradušies Rīgā, tāpēc ieguldīt vietējos mēdijos vai portālos, kurus neapmeklē ārzemnieki nebūtu efektīvi.
3. Piedāvātās pakalpojuma cenas ir pārāk augstas vietējam Latvijas tirgum.
4. Uzņēmums nodrošina augstas kvalitātes pakalpojumu, par to liecina mutvārdu atsauksmes un klientu viedokļu izteikšana dažādos interneta portālos.
5. Uzņēmums komunicē ar klientiem ar tiešās pārdošanas palīdzību.

Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam mērķauditorija ir tūristi, tomēr tūrisms Latvijā ir sezonāls, rudens un pavasara sezonā, kad procentuāli ārzemju tūristu Latvijā ir diezgan maz, arī salona apmeklētāju skaits samazinās, līdz ar to ir mazāks pieprasījums, šajos periodos būtu nepieciešams izstrādāt īpašas akcijas un cenas vietējiem iedzīvotājiem, lai nodrošinātu augstu pieprasījumu visu gadu uzņēmumam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register