Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:195917
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Informācija par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma darbinieki    6
2.  Uzņēmuma mikrovide    7
2.1.  Klienti    7
2.2.  Mērķa tirgus    8
2.3.  Starpnieki, piegādātāji un sadarbības partneri    9
3.  Uzņēmuma makrovide    12
3.1.  SVID tabula    12
3.2.  Konkurenti    13
4.  Uzņēmuma portfolio analīze    14
4.1.  4P un 4C modelis    14
4.2.  General Electric un Bostonas matricas    15
4.3.  Preces pozicionēšana    18
4.4.  Mārketinga pasākumi    19
  Secinājumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Extract

Kursa darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu uzņēmumam SIA „Pilsētmāju institūts Urban Art” un izdarīt secinājumus.
Vispirms mēs izpētījām uzņēmuma vēsturi un darbiniekus. Analizējām uzņēmuma mikrovidi, kur izveidojām tirgus segmentāciju pēc ģeogrāfiskajām pazīmēm, sociāli ekonomiskajām pazīmēm, psihogrāfiskajām pazīmēm un rīcības pazīmēm. Pēc tirgus segmentācijas analīzes ieguvām mērķa tirgu, kas ir pilsētu iedzīvotāji. Izpētījām Urban Art starpniekus un piegādātājus.
Tad izpētot uzņēmumu, uzrakstījās SVID analīzi, kas sastāv no iekšējā spēka un iekšējā vājuma, kā arī no ārējām izdevībām un ārējiem draudiem.
Izvēlējāmies 3 Urban Art konkurentus un novērtējām tos pēc konkurētspējīgiem rādītājiem, veicām aprēķinus, izsecinājām, ka Urban Art darbība izvirzās priekšgalā ar augstāko vērtējumu.
Izveidojām General Electric un Bostonas matricu ar konkurētspēju ietekmējošiem faktoriem, ka arī pēc tirgus pievilcību ietekmējošiem faktoriem.
SIA Urba Art misija ir būt par nepārspējamu līderi un kompetences avotu nekustamā īpašuma attīstītāju tirgū, kas ieved sabiedrību 21.gadsimta telpiskās vides kvalitātē. Tādējādi viens no mūsu mērķiem rakstot mārketinga plānu ir noskaidrot vai uzņēmuma misija izpildās.
Kursa darbā ir izmantotas salīdzināšanas metodes, tabulu un grafiskās metodes. Pētījuma avoti ir interneta resursi, informācija no paša uzņēmuma. Šī darba beigās uzrakstīsim secinājumus un mūsu priekšlikumus.
Daži darba uzdevumi:
1.Izveidot piedāvājuma tirgus pozīciju noteikšanu;
2.Izstrādāt mārketinga pasākumu tāmi;
3.Salīdzināt patēriņa un izmantotāju tirgu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register