Kursa darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu uzņēmumam SIA „Pilsētmāju institūts Urban Art” un izdarīt secinājumus.
Vispirms mēs izpētījām uzņēmuma vēsturi un darbiniekus. Analizējām uzņēmuma mikrovidi, kur izveidojām tirgus segmentāciju pēc ģeogrāfiskajām pazīmēm, sociāli ekonomiskajām pazīmēm, psihogrāfiskajām pazīmēm un rīcības pazīmēm. Pēc tirgus segmentācijas analīzes ieguvām mērķa tirgu, kas ir pilsētu iedzīvotāji. Izpētījām Urban Art starpniekus un piegādātājus.
Tad izpētot uzņēmumu, uzrakstījās SVID analīzi, kas sastāv no iekšējā spēka un iekšējā vājuma, kā arī no ārējām izdevībām un ārējiem draudiem.
Izvēlējāmies 3 Urban Art konkurentus un novērtējām tos pēc konkurētspējīgiem rādītājiem, veicām aprēķinus, izsecinājām, ka Urban Art darbība izvirzās priekšgalā ar augstāko vērtējumu.
Izveidojām General Electric un Bostonas matricu ar konkurētspēju ietekmējošiem faktoriem, ka arī pēc tirgus pievilcību ietekmējošiem faktoriem.
SIA Urba Art misija ir būt par nepārspējamu līderi un kompetences avotu nekustamā īpašuma attīstītāju tirgū, kas ieved sabiedrību 21.gadsimta telpiskās vides kvalitātē. Tādējādi viens no mūsu mērķiem rakstot mārketinga plānu ir noskaidrot vai uzņēmuma misija izpildās.
Kursa darbā ir izmantotas salīdzināšanas metodes, tabulu un grafiskās metodes. Pētījuma avoti ir interneta resursi, informācija no paša uzņēmuma. Šī darba beigās uzrakstīsim secinājumus un mūsu priekšlikumus.
Daži darba uzdevumi:
1.Izveidot piedāvājuma tirgus pozīciju noteikšanu;
2.Izstrādāt mārketinga pasākumu tāmi;
3.Salīdzināt patēriņa un izmantotāju tirgu.…