Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:302791
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācija    4
1.1.  Būtiskā un nebūtiskā motivācija    4
1.2.  Motivācijas radīšana uzticot savus pienākumus un atbildību padotajiem    5
1.3.  Motivācijas radīšana izsakot atzinību    5
1.4.  Atzinība un nauda    5
1.5.  Nauda kā motivācijas veidotāja    6
1.6.  Finansiālie stimuli    6
2.  SIA „Prieks” personāla motivēšanas politika    8
3.  Uzņēmuma un nozares raksturojums    11
3.1.  Personāla raksturojums    11
3.1.1.  Uzņēmuma pamatdarbība    12
3.2.  Nozares raksturojums    12
3.3.  SIA „Prieks” S V I D analīze    13
3.4.  Uzņēmuma misija un mērķi    14
3.5.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums    15
3.6.  Preču sortiments un tā raksturojums    15
3.7.  Konkurenti un konkurences priekšrocības    17
3.8.  Uzņēmuma un galveno konkurentu priekšrocību un trūkumu analīze    18
3.9.  Konkurentu novērtēšana pēc baļļu metodes    18
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    22
  Pielikumi    23
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1.Kopumā tika anketēti 25 uzņēmumā strādājošie darbiniekiem. Pēc anketas rezultātiem var spriest, ka darbinieki ar darbu uzņēmumā ir apmierināti. Par to liecina arī tas, ka aptaujā par to, cik lielā mērā darbinieki ir apmierināti ar savu darbu uzņēmumā, gandrīz visi atbildēja, ka ir pilnībā apmierināti. Salīdzinot arī augstākā līmeņa darbinieku, vidējā līmeņa darbinieku un zemākā līmeņa darbinieku atbildes, visi atbildēja līdzīgi. Tāpat arī nebija neviena jautājuma, kurā valdītu pilnīga vienotība.
2.Ļoti svarīgs ir jautājums par atzinību, vai darbinieki saņem to tad, kad ir pelnījuši, jo atzinība ir ļoti svarīgs motivēšanas elements. Var secināt, ka tomēr uzņēmumam vajadzētu vairāk piestrādāt pie atzinības izteikšanas.
3.Kā zināms, tad uzņēmumi parasti neizmanto kādu vienu motivēšanas politiku, bet gan izvēlas dažādas motivēšanas metožu kombinācijas, kur liela nozīme ir vadītāja vadīšanas metodēm un stilam, kas kopā ar pareizu motivēšanas pieeju var radīt daudz vēlamāku rezultātu. Motivēšanas metodes, ko izmantos vadītājs ir lielā mērā atkarīgs no viņa vadīšanas stila un viņa personiskajām īpašībām, kas var būtiski ietekmēt darbiniekus un darbības pieeju. Lai cik arī labs būtu vadītājs šajā uzņēmumā, viņam tomēr vairāk vajadzētu pievērst uzmanību saviem padotajiem, vairāk interesēties par darbinieku problēmām, censties vairāk komunicēt ar visiem darbiniekiem, jo arī tas atstāj zināmu iespaidu. Jo vadītajs ir vairāk kā draugs, jo darbinieki viņam vairāk uzticas un līdz ar to darbs uzņēmumā varētu būt daudz ražīgāks un labāks.
4.Vadītājam izvēloties pareizu motivēšanas politiku, var panākt daudzus uzlabojumus. Var panākt lielāku produktivitāti, uzlabot kvalitāti, kā arī palielināt uzņēmuma peļņu, kas dotu labumus visiem – gan pašam vadītājam, gan arī darbiniekiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register