Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:342126
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Teorētiskā daļa - Finansu pārskatu rādītāju raksturošana    5
1.1.  Likviditātes rādītāji    5
1.2.  Maksātspējas rādītāji    8
1.3.  Rentabilitātes rādītāji    10
1.4.  Aktivitātes rādītāji    15
2.  Pētījumu un aprēķinu daļa- SIA “Reklāma Tev” finansu rādītāju analīze    16
2.1.  Īss uzņēmumu “Reklāma Tev” raksturojums    16
2.2.  Likviditātes rādītāju analīze    17
2.3.  Maksātspēju rādītāju analīzē    20
2.4.  Rentabilitātes rādītāju analīze    22
2.5.  Aktivitātes rādītāju analīze    25
3.  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras bibliogrāfiskais saraksts    32
  Pielikums    33
Extract

Ikviens uzņēmums ir ieinteresēts savā pastāvēšanā, attīstībā, darbības turpināšanā nākotnē un pēc iespējas lielākas peļņas gūšanā. Tas nozīmē, ka uzņēmumam ir jāpievērš vislielākā uzmanība diviem galvenajiem jautājumiem: likviditātes saglabāšanai un rentabilitātes paaugstināšanai. Šāda informācija galvenokārt interesē personas, kuras darbojas uzņēmumā, jo tieši šīm personām ir jārūpējas par to, lai saglabātu ieguldīto kapitālu un piesaistītu jaunu, kā arī lai uzņēmumam būtu pietiekami daudz naudas līdzekļu, ražošanas krājumu, finansu ieguldījumu, lai varētu segt savas saistības noteiktajos termiņos. Taču ne mazāk svarīga šī informācija ir esošajiem un potenciāliem ieguldītājiem, kuri var novērtēt savu ieguldījumu izdevīgumu. Lai sniegtu šādu informāciju nosauktajiem un daudziem citiem interesentiem, ir jāveic attiecīgā uzņēmuma finansiālā stāvokļa novērtēšana kādā noteiktā laika periodā, jāsalīdzina ar iepriekšējiem periodiem, lai varētu izteikt spriedumus par uzņēmuma darbības rezultātiem un to cēloņiem pagātnē un prognozēt attīstības tendences nākotnē.
Šajā darbā par praktiskās finansu informācijas datu bāzi kalpos reāls, strādājošs uzņēmums SIA “Reklāma Tev”. Sabiedrība ir nodibināta 1995.gada jūlijā. Uzņēmuma darbības veids ir: reklāmas dāvanu pārdošana, apdrukas darbi- sietspiede, tampondruka, siettransfērs, transfērs, karstspiede, iesiešana ar spirāli, iekausēšana celofānā, kā arī pārdošanas menedžeru- konsultantu apmācību un semināru rīkošana.
Kursa darba mērķis ir vispirms no teorētiskā aspekta izpētīt uzņēmējdarbības ekonomiskos rezultātus raksturojošus rādītājus un to noteikšanu, bet pēc tam no praktiskā aspekta izpētīt SIA “Reklāma Tev” finansu rādītāju lielumu izmaiņas un to rašanās cēloņus laika posmā no 1998. gada 1.janvāra līdz 2000.gada 31.decembrīm, tā rezultātā izteikt secinājumus par dotā uzņēmuma finansiālo situāciju un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register