Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174298
 
Evaluation:
Published: 18.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma uzbūve    5
1.1.  Statūti un attīstības stratēģija    5
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    5
1.3.  Ražošanas un darba organizācija    6
2.  Mārketinga organizācija SIA „Rīgas zieds”    7
2.1.  Mārketinga jēdziens, pārdošana un mārketings    7
2.2.  Pircēji un noieta tirgi    7
2.3.  Preču un pakalpojumu sortiments    8
2.4.  Sadales organizācija uzņēmumā    11
2.5.  Konkurenti    12
2.6.  Makro vides ietekme uz preci    12
3.  Uzņēmuma darbības rezultāti    14
4.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas    16
4.1.  Preces pozīcija, sortiments un cena    16
4.2.  Preces virzīšana tirgū    17
4.3.  Reklāma    17
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Ziedu tirdzniecība Latvijā pēdējos gados paplašinās. Katru gadu tiek atvērti jauni veikali un tirdzniecības vietas. Tas notiek tāpēc, ka Latvijā pieprasījums pēc ziediem un to izstrādājumiem palielinās. Pieaug pieprasījums arī pēc arvien plašāka ziedu sortimenta. Latvijas klimatiskajos apstākļos ir grūti izaudzēt daudzus eksotiskos ziedus, tāpēc brīvās ziedi tiek importēti no Holandes, Izraēlas, Ekvadoras un citām valstīm. Līdz ar to vietējiem ražotājiem arvien grūtāk konkurēt šajā tirgū. Lai vietējie uzņēmumi varētu izturēt šo konkurences cīņu un nebankrotētu, tiem jāstrādā pēc jaunākajām metodēm, jāpēta tirgus un aktīvi sevi jāpiedāvā patērētājiem, respektīvi, jāveic mārketinga pasākumi.
Efektīva mārketinga plānošana ir pamats visam, ja uzņēmums vēlas pilnīgi izmantot savas biznesa iespējas, noturēties tirgū, kā arī gūt peļņu. Pati mārketinga pasākumu plāna sastādīšana negarantē panākumus, jo plāns var nebūt kārtīgi apdomāts vai arī tikt vāji īstenots. Šādu iemeslu dēļ daži uzņēmumi, kas plānošanai veltījuši daudz laika, tomēr negūst panākumus. Tādēļ uzņēmumā, atkarībā no tā lieluma, ir jābūt kvalificētam cilvēkam vai pat mārketinga dienestam, kas nodarbotos ar mārketinga pasākumiem uzņēmumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register