Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768576
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti    6
1.1.  Stratēģiskās biznesa plānošanas būtība    7
1.2.  Stratēģiskās plānošanas nozīme uzņēmuma attīstības veidošanā    11
2.  SIA” Rimi Latvia” darbības raksturojums Rīgas pilsētā    16
2.1.  Tirdzniecības nozares raksturojums Rīgas pilsētā    16
2.2.  SIA „Rimi Latvia” darbības raksturojums Rīgas pilsētā    17
3.  SIA” Rimi Latvia” iespējamie attīstības stratēģiskie virzieni Rīgas pilsētā    22
3.1.  SIA” Rimi Latvia” darbības vērtējums pircēju skatījumā    22
3.2.  SIA” Rimi Latvia” vadības viedoklis par attīstības iespējām Rīgas pilsētā    32
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    41
  Pielikumi    42
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma darba gaitā autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Ņemot vērā teorētiskās literatūras analīzi uzņēmuma misijas un vīzijas noteikšanas posms ir nozīmīgs stratēģijas veidošanā, tāpēc ir svarīgi apzināt esošo situāciju un izvirzīt nākotnes mērķus, gan īstermiņa, gan arī ilgtermiņā, tādējādi veicinot uzņēmuma attīstību.
2. Neskatoties uz to, ka stratēģiskā plānošana uzņēmumā ir nepieciešama, nav paredzams tās iznākums, līdz ar to līdz pēdējam mirklim nebūs zināms, vai stratēģiskā plāna izstrāde un ieviešana vispār ir devusi uzņēmumam kādu pienesumu. Tieši tāpēc uzņēmumam ir jāspēj būt elastīgam, un pielāgoties izmaiņām noteiktā stratēģiskā plāna ietvaros.
3. Pēc autores domām, pārmaiņas uzņēmumam ir nepieciešamas, dažkārt pat fundamentālas, bet svarīgākais ir pamanīt, ka pārmaiņas ir jāveic, saprast uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus ārējā vidē un censties izprast, kā varētu mainīt esošo situāciju. Skatoties no vadītāja viedokļa viss jaunais prasa aizvien jaunus resursu ieguldījumu, bet ir jāspēj saudzīgi ar tiem operēt, pamazām ieguldīt uzņēmuma attīstībā un tās veicināšanā.
4. Veicot SIA „Rimi Latvia” 100 klientu aptauju, atklājās, ka lielākā daļa respondentu iepērkas tirdzniecības centros, tādos kā „Alfa”, „Spice”, „Galerija Azur” u.c., tāpēc lieli tirdzniecības centri ir aktīvās cilvēku plūsmas vietas, kur arī Rimi veikali sasniedz lielus apgrozījuma apjomus.
5. Balstoties uz aptaujas rezultātiem izriet, ka Rimi veikli lielākajai respondentu daļai asociējas ar sakārtotu iepirkšanās vidi, kas ir viena no SIA „Rimi Latvia” pašraksturojošām īpašībām, tātad uzņēmums ir ņēmis vērā to, ka iepirkšanās vide spēj ietekmēt pircēju iepirkšanās paradumus.
6. Veicot aptaujas anketu analīzi un interviju rodas pretruna, jo, lai gan SIA „Rimi Latvia” uzsver, ka papildina preču sortimentu ņemot vērā tirgus tendences, daļa aptaujāto respondentu uzskata, ka tomēr preču sortiments nav pietiekams, no tā iziet, ka iespējams tirgus tendences, kuras parādās Rimi veikalu plauktos preču veidā nemaz neapmierina pircēju vajadzības.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register