Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:322645
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Mārketinga izpēte ir nepieciešama, lai saprastu, kādi uzlabojumi nepieciešami uzņēmumam, lai paplašinātu tirgu un izprastu pircēja vēlmes. Arī lai noteiktu uzņēmuma nākotnes iespējas.
Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir uzņēmuma SIA „Tele2” atrašanās vieta tirgū, kādas ir nākotnes iespējas un kas nepieciešams, lai varētu sekmīgi darboties mobilo sakaru tirgū.
Darbā atrisināmie uzdevumi:
Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums. Izmantojot informāciju par uzņēmumu, noteikt SIA „Tele2” stāvokli tirgū, pakalpojumu konkurējošās īpašības, mārketinga aktivitātes;
Ārējās vides analīze. Izmantojot statistikas datus par pēdējiem 3 gadiem, noteikt, kā dažādi ārējās vides faktori ietekmē SIA „Tele2” darbību;
Pieprasījuma analīze. Noteikt, kāds tirgus ir veids SIA „Tele2”, kādas ir patērētāju vajadzības, kā patērētāji pieņem pirkšanas lēmumu;
Konkurences analīze. Izmantojot pieejamos datus par konkurentiem, noteikt, kāda ir to ietekme uz SIA „Tele2”, kāds ir tirgus stāvoklis no konkurences viedokļa;
Situācijas analīze. Apkopojot darbā iekļauto informāciju, izveidot SVID matricu, kurā attēlotas uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudi.
Tā kā mobilo sakaru tirgus ir ļoti plašs un SIA „Tele2” pakalpojumu klāsts arī ir plašs, lai iegūtu labāku rezultātu darbā tika aplūkots mobilo sakaru piedāvājums. Šis pakalpojums tika izvēlēts kā galvenais.
2000. gada 7. oktobrī par mobilo sakaru operatora Baltkom GSM īpašnieku kļuva Tele2, Zviedrijas koncerna Tele2 AB (bijušais NetCom) meitas uzņēmums, viens no lielākajiem mobilo sakaru operatoriem Eiropā.
Nopirktais uzņēmums bija otrs lielākais mobilo sakaru operators Latvijā, kas tika izveidots 1995. gadā. Savukārt 1996. gada martā, uzvarot LR Satiksmes ministrijas izsludinātajā konkursā, tas ieguva mobilo sakaru licenci darbībai GSM 900 frekvencē. Mobilo sakaru pakalpojumus tas sāka piedāvāt 1997. gada 18. martā.
Otrā mobilo sakaru operatora darbības uzsākšanu var dēvēt par Latvijas mobilo sakaru tirgus attīstības sākumu, kas radīja konkurenci un kā rezultātā krasi samazinājās mobilo sakaru pakalpojumu un mobilo telefonu cenas. Līdz ar to ievērojami palielinājās mobilo sakaru lietotāju skaits.
Tā kā uzņēmumam Tele2 ir uzkrāta liela pieredze mobilo sakaru jomā gan Eiropā, gan Skandināvijas un Baltijas valstīs, tika mainīta nopirktā uzņēmuma darbības stratēģija. Līdz ar to minētā mobilo sakaru operatora darbībā sākās jauns posms, kura galvenais princips: Tele2 – mobilo sakaru cenu līderis.
2001. gada 12. martā, īstenojot jauno Tele2 grupas darbības stratēģiju vienots nosaukums un vienoti darbības principi visiem Tele2 grupas mobilo sakaru operatoriem, tika juridiski mainīts arī uzņēmuma nosaukums. Turpmāk tas būs pazīstams ar nosaukumu Tele2.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register