Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822832
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Par kompāniju    3
  Organizācijas mērķu un plānu sistēmas novērtējums    4
  Mārketinga vide    5
  SVID/SWOT analīze    9
  Pakalpojumu pozicionēšana tirgū    11
  Mārketinga mērķu noteikšana    12
  Mārketinga komunikāciju līdzšinējais novērtējums    13
  Stratēģijas satura raksturojums    15
  Plāna izstrāde un tā realizēšanas iespējas    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pēdējos gados Telia Latvija sāk piedomāt pie savas stratēģiskās kļūdas atstāt novārtā mārketingu, aktīvs darbs norit pie mārketinga plāna izstrādes. Līdz šim varēja iztikt ar virspusēju plānu, kā piedāvāt interneta pakalpojumus klientiem un uzņēmumiem. Nonākot motivētiem vadītājiem pie vadības, kompānija attīstās ne tikai produktu radīšanā, bet arī sāk piedomāt, kā apsteigt konkurentus un labāk piedāvāt savu produkciju tirgum izmantojot mārketinga rīkus. Veselīgā un jaunā vadības domāšana liek domāt, ka uzņēmumu sagaida pārmaiņas, vai tās būs balstītas uz veiksmi un uzvarām, lielā mērā noteiks gan pati vadība, gan paši darbinieki.
Uzņēmums ir uz pareizā ceļa, bet mārketinga nodaļas izveide palīdzētu nospraust tiešākus mērķus, tos ieviest un kontrolēt to izpildi, kā arī beigās sagatavot ziņojumu par rezultātiem. Būtu nepieciešams sadalīt mērķus, kas izpildāmi īsā termiņā (1 līdz 2 gadi) un tādi, kuru izpilde uzņēmumam var prasīt līdz pieciem gadiem. Kā arī, ja tiktu izveidota mārketinga nodaļa, tad būtu iespējas izvirzīt skaidrus mārketinga mērķus, kas palīdzētu uzņēmumam attīstīties straujāk.
Ņemot vērā to, kāds iespaids rodas par Telia Latvija mārketingu un kādā tirgus segmentā nepieciešams darboties, tad var redzēt, ka Telia Latvija ir mainījis savu stratēģiju un nemēģinās turpināt konkurēt ar visiem interneta un televīzijas provaideru pakalpojumu sniedzējiem, bet turpinās attīstīt mākoņpakalpojumus un tendēsies uz vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kā arī uz valsts pārvaldi. Telia Latvija vairāk tiek piedomāts pie PR (sabiedriskajām attiecībām), veidojot dažādus rakstus žurnālos, kur aktualizē dažādas jomas problēmas un kā tās uzlabot, kā arī Telia Latvija pārstāvji bieži parādās, kā savas jomas eksperti, komentējot dažādus jautājumus gan televīzijā, gan internetā, gan dažādos laikrakstos. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register