Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:297166
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Teorētiskie stratēģijas vadības jautājumi    5
3.  Uzņēmuma ārējās vides pētījumi    6
4.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un pamatojums    7
  Secinājumi, priekšlikumi    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Patstāvīgā darba mērķis ir izvērtēt SIA „Triāls” attīstības perspektīvas un meklēt potenciāli efektīvāko uzņēmuma attīstības stratēģiju, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kā sakārtot gaļas pārstrādes nozari un tādējādi veicināt uzņēmuma attīstību.
Lai sasniegtu darba mērķi, tika uzstādīti šādi uzdevumi:
Apskatīt SIA „Triāls” vēsturi un attīstības gaitu, kā arī uzņēmuma struktūru;
Analizēt piegādātājus, to attīstības dinamiku un realizēto politiku;
Izpētīt LR likumdošanu saistībā ar gaļas pārstrādes tirgu;
Minēt sabiedrisko organizāciju ietekmi uz nozari un uzņēmumu;
Raksturot konkurentus, to darbības stratēģijas īpatnības un politiku;
Analizēt potenciālos uzņēmuma produkcijas patērētājus;
Analizēt LR ekonomisko vidi un dot vērtējumu tās ietekmei uz uzņēmuma attīstības gaitu;
Novērtēt sociālkulturālo attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Raksturot uzņēmuma tehnoloģiju, kā arī tās attīstību;
Novērtēt starptautisko attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Dot SIA „Triāls” ES standartiem atbilstoši uzbūvētās kautuves novērtējumu un analizēt tās būtību un uzņēmuma ieguvumu;
Izpētīt un apkopot nepieciešamo informāciju no akadēmiskās literatūras;
Izdarīt secinājumus un formulēt priekšlikumus.
Darba izstrādes procesā tika izmantota literatūra, Internet mājas lapas, preses izdevumi Diena, Rīgas Balss, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, kā arī dažādi nepublicētie materiāli (intervijas, aptaujas).
Darbā tika pielietotas analītiskās un loģiski konstruktīvās (secinājumu un apgalvojumu izstrāde), socioloģisko pētījumu metodes (aptaujas) un mārketinga pētījumu metodes (intervijas).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register