Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:882969
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darbā izmantotie saīsinājumi    1
  Ievads    3
1.  Internets    4
2.  Mājas lapas izveides principi    5
2.1.  Kas būs mājas lapas apmeklētājs    6
2.2.  Kāds ir mājas lapas uzdevums    6
2.3.  Kā jāizskatās mājas lapai    7
2.3.1.  Krāsa    7
2.3.2.  Navigācija    7
2.3.3.  Dizains un grafika    8
3.  Kādas ir galvenās kļūdas izveidojot mājas lapu    9
4.  Mājas lapas noformējums    9
5.  Informācijas izvietošana mājas lapā    10
5.1.  Vēstījuma veidošana    11
5.2.  Tekstu sagatavošanas principi    11
7.  Vai mājas lapa darbojas    13
8.  Mājas lapas virzīšana    14
  Nobeigums    15
  Izmantotās literatūras (un avotu) saraksts    16
Extract

SIA „X” mājās lapas pārstrādes nepieciešamība kļuva aktuāla pēc elektroenerģijas tirgus liberalizācijas 2007. gada 1. jūlijā, kas nosaka, ka ikviens klients, tajā skaitā mājsaimniecības, var brīvi izvēlēties savu elektroenerģijas tirgotāju.
Uzņēmuma šobrīd esošā mājas lapa tikusi izveidota 2005. gadā. Šo trīs gadu laikā uzņēmums ir strauji attīstījies, tādēļ nepieciešams pilnveidot uzņēmuma mājas lapu un izvietot tajā aktuālāku informāciju.
Elektroenerģijas tirgus Latvijā kļūst arvien piesātinātāks, tādēļ, ir nepieciešams potenciālos klientus iepazīstināt ar uzņēmumu un tā piedāvātajiem pakalpojumiem.
Mājas lapas izveidošanas mērķis ir veicināt komunikāciju ar potenciālajiem klientiem. Informēt sabiedrību par uzņēmuma darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem. Sniegt informāciju sadarbības partneriem par uzņēmuma patreizējo stāvokli un turpmāko darbības stratēģiju.
Ir svarīgi, lai sabiedrība būtu informēta par šādu alternatīvu elektroenerģijas piegādātāju, kas var sniegt savus pakalpojumus un piedāvāt konkurētspējīgu cenu.
Kursa darba teorētiskās daļas mērķis ir atbildēt uz jautājumiem: Kā veidot veiksmīgu uzņēmuma mājas lapu? Kā organizēt komunikāciju uzņēmuma mājas lapā? Uzņēmuma mājas lapas efektivitāte.
Kā pētniecības metodi darbā izmantošu gadījuma studijas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register