Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:864953
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    1
1.  PAKALPOJUMA UN UZŅĒMUMA APRAKSTS    2
2.  MĀRKETINGA MAKROVIDE    3
2.1.  Sociālekonomiskie faktori    4
2.2.  Kultūras un izglītības faktori    5
2.3.  Politiskie, tiesiskie faktori    6
2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    6
2.5.  Ekoloģiskie (vides) faktori    7
3.  MĀRKETINGA MIKROVIDE    9
3.1.  Klienti    9
3.2.  Konkurenti    10
3.3.  Piegādātāji    11
3.4.  Starpnieki tirgū    12
4.  SVID (SWOT) ANLĪZE    13
4.1.  Stiprās puses    14
4.2.  Vājās puses    14
4.3.  Iespējas    15
4.4.  Draudi    16
5.  TIRGZINĪBAS MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    16
6.  TIRZINĪBAS PROGRAMMA    17
6.1.  Produkta lēmumi    18
6.2.  Cenu veidošanas lēmumi    18
6.3.  Sadales kanāli    22
6.4.  Preces virzīšana tirgū    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Extract

Šis mārketinga kursa darbs tiek izstrādāts balstoties uz mārketinga teoriju un uzņēmuma praktisko darbību, kurā salīdzinot teoriju un praktisko darbību, var secināt kas iespējams ir darīts kļūdaini un kas darīts pareizi. Kā arī izanalizēt uzņēmuma tirgus pozīciju, to aptuveno tirgus daļu Latvijā, iespējamās izaugsmes iespējas un tālākas nākotnes attīstības perspektīvas
Šajā kursa darbā ir apskatīts uzņēmums SIA “X”, kurš nodarbojas ar kokmateriālu uzpirkšanu un pārdošanu, kā arī piedāvā pakalpojumu kokmateriālu impregnēšanu. Kokmateriālu tirgū valda ļoti liela konkurence, jauniem dalībniekiem ir ļoti grūti iespiesties, tādēļ konkurenti ir nemainīgi un labi iepazīti, apmēram ir zināma katra stratēģija un līdz ar to ir vieglāk strādāt, jo var izdarīt nelielas prognozes. Strādājot tādas konkurences apstākļos uzņēmumam ir jābūt progresējošam, lai noturētos savā pozīcijā un to nepārtraukti palielinātu, tas nozīmē, ka nepārtraukti jāiegulda attīstībā, modernizācijā, jāpalielina sortiments un jāseko līdzi jaunumiem
Mērķis ir izanalizēt konkrēta uzņēmuma tirgus daļu Latvijā, tā attīstības iespējas, uzņēmuma nostiprināšanās un tirgus daļas palielināšanas iespējas. Izanalizēt uzņēmumā nosprausto cenu politiku un produktu noieta veicināšanu. Viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir savākt informāciju par uzņēmuma stiprajām un vājajām pusēm, lai apzinātās stiprās puses varētu vērst pret konkurentiem, bet vājās puses pēc iespējas ātrāk novērst, lai konkurenti nesāktu tās izmantot.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register