Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA X uzņēmuma tēla veidošanas stratēģija un darbības-
SIA X uzņēmuma tēla veidošanas stratēģija un darbības
Research Papers40 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Tēla teorija | 5 |
1.2. | Uzņēmuma tēls | 5 |
2. | Reklāmas loma un tās veidi uzņēmuma tēla veidošanā | 7 |
2.1. | Reklāmas integrēšanas vēsture uzņēmuma tēla veidošanā | 7 |
2.2. | Reklāmas iespējas izmantošana uzņēmuma tēla veidošanā | 8 |
2.3. | Reklāmas kampaņas un izmantojamie reklāmas veidi tēla veidošanā | 11 |
2.3.1. | Reklāmas kampaņas un uzņēmuma situācijas analīze | 11 |
2.3.2. | Reklāmas veidu izmantošana uzņēmuma tēla veidošanā | 13 |
2.3.3. | Reklāmas izplatīšanas veidi | 18 |
3. | Reklāmas iespējas SIA X tēla veidošanā | 21 |
3.1. | SIA Xdarbības raksturojums | 21 |
3.1.1. | Uzņēmuma mārketinga elementi | 21 |
4. | uzņēmuma mārketinga vide | 23 |
4.1. | Iekšējā vide | 23 |
4.2. | Uzņēmuma ārējā vide | 24 |
4.3. | Konkurences analīze | 28 |
5. | Uzņēmuma mārketinga tirgus segmenti un klientu pieprasījuma nodrošināšana | 31 |
5.1. | Uzņēmuma klientu un tirgus raksturojums un segmentācija | 31 |
5.2. | Klientu apmierinātības vērtējums | 34 |
5.3. | SIA X uzņēmuma tēla raksturojums | 37 |
5.4. | SIA X reklāmas darbība un reklāmas iespējas uzņēmuma tēla veidošanā | 39 |
Secinājumi | 42 | |
Priekšlikumi | 43 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 44 | |
Pielikums | 45 |
Secinājumi
1. Uzņēmumam rūpīgi jāizvērtē visus komponentus, kas veido tā tēlu un izskatu, kā arī attieksmi pret vidi, kurā uzņēmums darbojas ar klientiem, servisu un tā piegādātājiem.
2. Reklāma ir kā instruments uzņēmuma tēla veidošanā un tā veido kompleksus pasākumus, kas piedāvā izstrādāt vienotu koncepciju reklāmas kampaņas izveidei tieši uzņēmuma pozitīva tēla veidošanā.
3. Uzņēmuma tēla veidošanā svarīga loma ir sabiedriskajām attiecībām, kā arī mārketinga aktivitātēm, kas sevī ietver plānošanu, reklāmdarbību, produkta degustāciju un prezentāciju.
4. Īstenojot reklāmas pasākumu kompleksu, uzņēmums var izmantot arī propagandu, lai radītu labvēlīgu iespaidu par uzņēmumu un tā precēm un pakalpojumu. Propagandas mērķis ir radīt labvēlīgu sabiedrisko viedokli.
5. Pareizi pārdomājot un plānojot reklāmas aktivitātes un kombinējot dažādus reklāmas izplatīšanas veidus var sasniegt efektīgu vēlamo rezultātu.
6. SIA X stratēģija ir vērsta nevis uz momentālu peļņas gūšanu, bet gan uz to, lai paaugstinātu uzņēmuma vērtību, pilnveidotu esošā produkta kvalitāti un funkcionalitāti.
7. SIA X viens no galvenajiem uzdevumiem ir izprast tendenču patieso būtību un noteikt to, kā tas var ietekmēt mārketinga ārējos un iekšējo vidi it īpaši patērētājus, konkurentu un tā piedāvājumu.
Priekšlikumi
1. Uzņēmumam jāpiesaista mārketinga speciālistus, lai varētu sekmīgi un radoši strādāt un attīstīties.
2. Veidot jaunu klientu loku un pilnveidot ilgtermiņa attiecības ar esošajiem klientiem.
3. Uzņēmuma rūpīgi jāizvērtē ģeogrāfisko ārējo vidi, lai varētu atrast piemērotu vietu pārdomātai vides reklāmai. Kas būtu gan, kā informējoša, gan kā atgādinoša vides reklāma.
4. Uzņēmumam jāizveido sava mājas lapa. Tā būtu uzņēmuma kontrolēta vide kurā aprakstīt un iepazīstināt savu piedāvāto produkciju. Veidot forumu, kurā klientiem būtu iespējams paust savas atziņas un komentārus par uzņēmuma produkciju.
5. Uzņēmumam būtu aktīvi jāpiedalās dažādās sabiedriskajās aktivitātes, ļaujot klientiem degustēt un iepazīties ar piedāvāto produkciju, tādā veidā nostiprinot aktīva uzņēmuma tēlu un reizē atgādinot par savu esamību.
…
Darbs sastāv no piecām daļām. Pirmā darba daļa - teorētisks apraksts par uzņēmuma tēlu un tā veidojošiem komponentiem; otrajā daļā teorētisks apraksts par reklāmas būtību, tās veidiem un reklāmdarbību. Trešajā darba daļā tiks izvērtēts SIA X uzņēmuma tēls un iztirzāta tā reklāmdarbība un kā reklāma tiek izmantota tēla veidošanā. Noslēgumā izvērtējot augstāk minētos punktus par SIA X , autore izteiks savus secinājumus un piedāvās izstrādātos priekšlikums uzņēmuma tēla veidošanā. Ceturtajā daļā apskatīta SIA X mārketinga vide. Piektajā daļā tiek apskatīts SIA X uzņēmuma mārketinga tirgus segmenti un klientu pieprasījuma nodrošināšana un SIA X reklāmas darbība un reklāmas iespējas uzņēmuma tēla veidošanā.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
-
Cenu politika un cenu veidošanas stratēģijasstarptautiskajā tirgū
Research Papers8 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Cenu veidošanās metodes
-
SIA X uzņēmuma tēla veidošanas stratēģija un darbības
Research Papers40 Marketing, Advertising, Business, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Cenu veidošanās metodes
Research Papers for university21
-
Cenu politika un cenu veidošanas stratēģijasstarptautiskajā tirgū
Research Papers for university8
-
Cenu veidošanas politika uzņēmumā SIA "BAL"
Research Papers for university11
-
Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university31
-
Cenu stratēģija uzņēmumā
Research Papers for university26
Evaluated!