Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:632613
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Beļickis uzskata, ka pozitīva, uz savstarpējo cieņu balstīta izglītības iestādes un ģimenes sadarbība ir viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem izglītojamā personības attīstībai. Tā nosaka, kā veidosies viņa vajadzības un intereses, attieksme pret izglītības iestādi, darbu un sabiedrību. Sadarbība ir savstarpēji saskaņota, vajadzības gadījumā sadarbības partneri cits citam palīdz un cits citu atbalsta, viņiem var būt kopīgs mērķis un uzdevumi (Beļickis u.c., 2000, 151). Piekrītu Inārs Beļicka teiktajam, jo tikai vienota darba rezultātā, izglītības procesā vienlīdz aktīvi sadarbojoties izglītības iestādes pedagogiem, speciālistiem (psihologam, speciālajam pedagogam, medmāsai u.c.) un ģimenei, var gūt panākumus un labus rezultātus, kā arī novērst priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas riskus.
Ja ģimene, pedagogi un speciālisti izglītojamajam nepalīdz risināt viņa problēmas, tad augot un attīstoties veselības, uzvedības problēmas un mācīšanās grūtības neizzūd, bet gan pastiprinās. Sadarbojoties gan ģimenei, gan pedagogiem vajadzētu atcerēties, ka katram sadarbībā iesaistītajam ir sava pieredze, vajadzības, mērķi, intereses un vērtību sistēma. Katrs izglītojamais, ģimene, izglītības iestāde ir unikāla, atšķirīga, tāpēc kopīgo mērķu īstenošanā sadarbības veidi un metodes var būt atšķirīgi. Būtiski ir atrast vispiemērotākos sadarbības veidus un metodes, izvērtējot katru niansi (Christenson, Rescly, 2010). Es pievienojos autora teiktajam, ļoti svarīga un nozīmīga ir pozitīva savstarpējā sadarbība starp iesaistītajām pusēm (vecāki, pedagogs, iespējami arī speciālists). Jo tikai savstarpēja cieņa, uzklausīšana un saprašanās starp vecākiem un pedagogu var pozitīvi ietekmēt bērna mācību procesu un viņa skatu uz dzīvi tagad un nākotnē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register