Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224308
 
Evaluation:
Published: 06.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 60 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju attīstības teorētiskais pamatojums    5
1.1.  Pedagogu, psihologu atziņas par saskarsmes prasmēm, to veidošanos    5
1.2.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums problēmas skatījumā    12
1.3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju veidošanās rotaļā    21
2.1.  Pētījuma gaita un metožu raksturojums    29
2.2.  Pētāmās grupas bērnu raksturojums pētījuma sākumā    31
2.3.  Praktiskais pētījums par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē    35
2.4.  Pedagoģiskajā pētījumā iegūto datu apkopošana un analīze    39
  Secinājumi    44
  Literatūras un avotu saraksts    45
  Pielikums    48
Extract

Secinājumi
1. Dažādu pedagogu un psihologu atziņās par saskarsmi tiek uzsvērta galvenā tās īpatnība – tā dod cilvēkiem iespēju paust savas jūtas, apmainīties ar informāciju, paust savu attieksmi, jo vērojot un atdarinot citus, bērns mācās, un šīs mijiedarbības rezultātā viņš veidojas par personību.
2. Katrai bērna audzināšanas stadijai ir savi attīstības likumi, krīzes un jaunveidojumi. Tos nepārzinot, pedagogs var brezmēt bērna attīstību.
3. 5 – 7 gadu vecumposms ir rotaļu stadija. Rotaļā bērns izsaka savas domas, jūtas, atdarina pieaugušos, mācās izteikt savas domas, bērns iepazīst apkārtējo pasauli, un – apgūst saskarsmes prasmes gan ar vienaudžiem, gan pieaugušajiem.
4. Autore ir izcēlusi sižeta lomu rotaļas kā saskarsmes prasmju sekmētājas, jo tā ir bērna brīva, nepiespiesta darbība, kurā bērns uzņemas konkrētu lomu (mamma, tētis, ārsts, frizieris u.c.)
5. Lomu spēlēs bērns iemācās izjust līdzjūtību, ievērot noteikumus, tā var palīdzēt bērnam samazināt bailes, izdzīvot “iekšējos konfliktus”, bērni lomu spēlē mācās izpaust sevi. Taču, pats galvenais – bērni mācās iekļauties grupā, vienoties savā starpā par lomu sadalījumu, izrādīt savas iniciatora spējas un uzklausīt citus. Bērns sekmē savas saskarsmes prasmes.
6. Lai pedagogs spētu sekmēt bērnos šīs saskarsmes prasmes, ir svarīgi vērot un analizēt bērnu savstarpējās attiecības rotaļā, svarīgi veidot emocionālu klimatu grupā, ievērot “līderus” un tos, kuri nekad necenšas uzņemties vadošā lomu, un izvēlēties pareizās metodes, lai lomas tiktu sadalītas godīgi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1375689
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register